تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵

منصوریان: اعتراض بختیار یک مشکل خانوادگی است/ عادت دارم رحمتی را این‌طور ببینم

علی منصوریان درباره رفتار بختیار رحمانی پس از تعویض گفت: این مسئله یک مشکل درون تیمی بود.

رویداد۲۴علی منصوریان درباره رفتار بختیار رحمانی پس از تعویض گفت: این مسئله یک مشکل درون تیمی بود.

سرمربی استقلال تهران پس از برد تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: با وجود این که زمین خراب بود بازی با کیفیتی را دیدیم. تیم فرهاد کاظمی تاکتیکی بازی می کند. برای ما مهم بود که نیمه اول به گل برسیم. برای گل زدن موقعیت زیادی داشتیم. بهتر و راحت تر از مسابقه قبل بازی کردیم. خوشبختانه برنده شدیم.
او درباره درخشش رحمتی گفت: عادت دارم همیشه رحمتی را این طور ببینم. هواداران دیدند که او چه توپ هایی را از دروازه بیرون آورد. حرکت های او عالی بود و همیشه باید همین گونه باشد.به نظرم حریف هم خوب بازی کرد. 
منصوریان درباره عملکرد داور گفت: در مورد داور صحبت نمی‌کنم. به غیر از یک صحنه که الان در مورد آن نظر نمی‌دهم قضاوت عالی داشت. او از قد و هیکل عالی برخوردار بود.
او درباره قهر بختیار رحمانی در موقع تعویض گفت: این یک مشکل درون تیمی است. اتفاقی است که درون یک خانواده می افتد و بعدا آن را حل می کنیم. 
منصوریان درباره اینکه کاوه رضایی موقعیت های زیادی را خراب کرده هم گفت: کاوه مهاجم استثنایی است و به تنهایی ایجاد موقعیت می‌کند. رضایی یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و از او راضی هستیم. اگر کاوه چند موقعیت از دست می‌دهد وظیفه ما مربیان است که با او در تمرین کار کنیم.
منصورین درباره تعطیلی های لیگ برتر هم گفت: ما با تعطیلات مشکلی نداریم. وقتی خنده های مردم را به خاطر بردن کره جنوبی می بینیم، یک دنیا ارزش دارد. کره مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت. آن ها در حسرت چند ساله هستند که ایران را ببرند. این حسرت برای آن ها باقی ماند. کره نتوانست حتی موقعیت ایجاد کند.

برچسب ها: رحمتی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان