تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

اگر رئیسی رئیس‌جمهور نبود به روایت کیهان

روزنامه کیهان نوشت: اگر مدیریت پشت میزنشینی در این دولت استمرار داشت به احتمال قوی در ماجرای حمله سایبری سه هفته پیش به سامانه سوخت، کشور دچار فاجعه و بلوایی می‌شد که نتایجش نامعلوم بود.

کیهان: اگر رئیسی رئیس‌جمهور نبود در ماجرای حمله سایبری، کشور دچار فاجعه می‌شد

رویداد۲۴  کیهان نوشت: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود هرگز در ۱۰۰ روز ۹ سفر استانی انجام نمی‌شد و محرومین خوزستانی و سیستانی و خراسان جنوبی نمی‌توانستند بی‌واسطه گلایه‌ها و درددل‌هایشان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند.

عشایر کهگیلویه و بویراحمد و ایلات سمنانی موفق نمی‌شدند شخص اول اجرایی کشور را بدون هیچ دغدغه‌ای در چادرشان ببینند و خواسته‌هایشان را با او در میان بگذارند. ملوانان و صیادان بوشهری فرصتی نداشتند تا از نزدیک مشکلاتشان از جمله قطع شدن پیاپی سامانه‌ها، پیاده نشدن مناسب دولت الکترونیک در اسکله و نداشتن بیمه را با رئیس‌جمهور مطرح کنند. کارگران و کشاورزان اردبیلی نمی‌توانستند از کندی پیشرفت در طرح عظیم کشت و صنعت مغان که در دولت قبل به ثمن بخس واگذار شده بود بگویند و خواستار استفاده از ظرفیت‌های بلااستفاده منطقه شوند.

اگر مدیریت پشت میزنشینی در این دولت استمرار داشت به احتمال قوی در ماجرای حمله سایبری سه هفته پیش به سامانه سوخت، کشور دچار فاجعه و بلوایی می‌شد که نتایجش نامعلوم بود.

در حالی که مدیریت میدانی دولت سیزدهم سبب شد این حمله در همان ساعات اولیه از دستیابی به اهدافش ناکام مانده و جریان سوخت رسانی پس از مدت کوتاهی به روند عادی‌اش بازگردد. در این حادثه هم نقش رئیسی و مدیریت میدانی او همچون حضور سرزده در وزارت نفت و مشاهده از نزدیک مدیریت امور و نیز حضور بی‌واسطه در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران و گفتگو با مردم تأثیر بسزایی در آرامش‌بخشی به جامعه داشت و افکار عمومی دیدند مسئول ارشد مملکت چقدر ساده و بی‌ریا در میانشان می‌آید و دغدغه رفع مشکل را دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
3
1
اگر رئیسی رئیس جمهور نبود، یا زنگی زنگ می شدیم و یا رومی روم، امثال آقای رئیسی و بنده، استخوان در گلم هستیم، نه می شود بیرونمان انداخت و نه می توان قورتمان داد، بحمدالله در امور اجرایی خاصیت ایجابی و سلبی چندانی هم نداریم، بود نبودمان یکی است و صد البته اگر نباشیم(در امور اجرایی) بهتر است زیرا، یا فرد کاردان و مدیر و مدبری امور را دست می گیرد و امر جامعه و مردم به گشایش می رسد و یا اینکه امور بهم می ریزد و عقلا و دلسوزان، عاقبت یک فکر اساسی انجام می دهند.
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
2
5
اتفاقاً حمله به سامانه {که کاملاً مستقل و جدا نگه داشته شده شبکه اطلاعات سوخت} نتیجه وسط میدان بودن و در نتیجه خالی بودن میز کنترل سامانه ؛ انجام شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
1
5
خاک تو سر کیهان با این تحلیلهای آبکیش. هر چه میکشیم ازین کیهان و مسیولان خدانشناس .... هست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
5
آقای کیهان بهتر است ازخواب بیدارشوید مردم دیگر بیسواد نیستند که هرچی گفتی قبول کنند مثلا آقای رئیسی به چادر آنهارفت خوب چه کاری برایشان انجام داد حالا یک کارگر از نزدیک دئیس جمهور رادید خوب چه کاری برایش انجام شد لطفا سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید در زمان احمدی نژاد به خاتمی راضی شدیم در زمان روحانی به احمدی نژاد راضی شدیم قول میدم در زمان رئیسی به روحانی راضی شویم الان چه کنترل قیمتی صورت گرفته مگر این سید مظلومان چه چیزی را نمیگم ارزون فقط ثابت نگه داشته؟
Ehsan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
5
واقعا مردم رو خر فرض کردید !!! بنظرم این حرف به جای تسکین، نمک روی زخم مردم پاشیدنه وضع مردم داره بدتر میشه هر روز چرا میخواین خوب جلوه بدید؟؟ این بازیا دیگه قدیمی شده ایشون اگر کاردان بودن قوه قضاییه رو‌ درست میکردن تو‌دوره رییس بودنشون چرا که هنوز هر کس پرونده داره چند ساله درگیره هر کیو میبینی باید یه چیزی بهش بدی تا بتونی به حقت برسی از نظر مردم اگر رییسی نبود شاید وضع مردم بهتر میشد اگر فردی عادل و کاردان و جدی جای ایشون میومد از همون ابتدا تو این صد روز بجا سفر استانی شاید اتفاقات خوبی رو میشنیدیم نه فقط حرف ، حرف ، حرف ما میتوانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
4
لعنت به کیهان
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
1
خوندن این مطالب برای ادمهای عادی شبیهه جوک هست ولی باور کنید همین جوکهایی ک کیهان تعریف میکنه هم مخاطب خودشو داره.امان از جهل و نادانی...
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان