تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

باگ جدید توییتر

باگ جدیدی در توییتر دیده شده که باعث می‌شود پیش‌نمایش پیام‌ها در اپلیکیشن آی‌مسیج به‌درستی نشان داده نشود.

باگ جدید توییتر
رویداد۲۴ کاربران سیستم‌عامل‌های اپل، گاهی اوقات با باگ‌های غیرعادی مواجه می‌شوند. اکنون باگ جدید توییتر  به‌دلایل ناشناخته، در مک‌ اواس، آی‌اواس و واچ اواس باعث ناپدید شدن پیش‌نمایش پیام‌ها در آی‌مسیج می‌شود.

هر بار که در اپلیکیشن‌ آی‌مسیج آدرس وب‌سایتی را برای شخص یا گروه دیگری ارسال می‌کنید، پیش‌نمایشی از آن پیوند در پیام ظاهر می‌شود. وقتی آدرس پیوند مربوط به توییتر باشد، آی‌مسیج یک الگوی خاص با پس‌زمینه‌ی آبی دارد تا توییت را بدون نیاز به باز کردن آن در اپلیکیشن این پیام‌ نشان می‌دهد.

اگرچه پیش‌نمایش توییتر در اپلیکیشن آی‌مسیج همچنان کار می‌کند، اما اکنون اولین و اخرین کاراکتر توییت نمایش داده نمی‌شود. اینکه باگ مورد اشاره دقیقاً از چه زمانی روی کاربران تأثیر گذاشته، هنوز مشخص نیست، اما برخی از کارکنان وب‌سایت 9to5Mac از روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی قبل با آن مواجه شدند.

دلایل این اشکال نیز نامشخص است، اما فرض بر این است که این مورد یک مشکل سمت سرور باشد، زیرا پیش‌نمایش پیام‌ها به‌صورت آنلاین تولید می‌شود. به‌عبارت دیگر، احتمالاً مشکلی در سرورهای توییتر یا حتی آی‌مسیج وجود دارد که باعث می‌شود پیش‌نمایش پیام‌ها به‌درستی نشان داده نشود.

خوشبختانه از آنجاکه این باگ احتمالاً یک مشکل سمت‌سرور است، امیداوریم به‌زودی با روش راه‌دور برطرف شود.

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان