تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

دانلود فیلم و سریال های ترسناک جدید + پیشنهاد

فیلم ها و سریال های ترسناک فوایدی بسیاری برای جسم و روح ما دارند که اگر انتخاب درستی داشته باشیم می توانیم فایده های بسیاری حتی از یک فیلم و سریال ترسناک به بدنمان هدیه دهیم.!

دانلود فیلم و سریال ترسناک

فیلم ها و سریال های ترسناک فوایدی بسیاری برای جسم و روح ما دارند که اگر انتخاب درستی داشته باشیم می توانیم فایده های بسیاری حتی از یک فیلم و سریال ترسناک به بدنمان هدیه دهیم.! در زمان دیدن فیلم و سریال ترسناک دو بخش مغز واکنش نشان می دهد و مطالعات روانشناسانه ثابت کرده است که کورتکس پیشین مغز مسئول عملکرد های ذهنی با شدت بالا می باشد و سیستم لیمبیک نیز بخشی است که می تواند هنگام تماشای چیز های ترسناک یا روی دادن اتفاق وحشتناک وارد عمل شود. این دو سیستم واکنش شما را هنگام ترس بررسی می کنند و در واقع هنگام رویداد اتفاق ترسناک با یکدیگر صحبت می کنند و عکس العمل شما را برنامه ریزی می کنند. پس بیایید کمی به بدنتان هیجان بوسیله دانلود فیلم و سریال ترسناک سایت نیکی دیلی تزریق کنید.

پیشنهاد فیلم و سریال های ترسناک

1- سریال مردگان متحرک فصل 11

سریال ترسناک مردگان متحرک (The Walking Dead) به کارگردانی گرگ نیکوترو محصول کشور آمریکا است و ژانری ترسناک، درام و هیجانی دارد.! این سریال اولین بار توسط شرکت های American Movie Classics (AMC) و Circle of Confusion و Valhalla Motion Pictures منتشر شد و توسط شبکه AMC در آمریکا پخش شد همچنین در جشنواره های بین الملی برنده 78 جایزه از جمله جایزه بهترین سریال تلویزیونی ترسناک شده و نامزد دریافت 224 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد شد.! در این سریال دیدنی هنرمندانی چون اندرو لینکلن، جان برنثال، سارا وین کالیز، لوری هولدن، جفری دی مان، استیون ین، چندلر ریگز، نورمن ریداس، دانای گوریرا، مایکل روکر، دیوید موریسی، ملیسا مک براید، لورن کوهن نقش داشته اند و این سریال در قالب 11 فصل ساخته شده است.

داستان سریال :

خواهید دید اعضای گروه با بازگشت به الکساندریا متوجه میشوند که آذوقه کافی در اختیار ندارند. حال مگی برنامه جدیدی برای تهیه مواد غذایی به سایر افراد گروه پیشنهاد میکند. آن‌ها باید برای زنده ماندن و بازسازی الکساندریا، غذای بیشتری برای تمام مردم پیدا کنند در غیر این صورت الکساندریا سقوط کرده و آن‌ها را نیز با خود به نابودی میکشاند. حال اعضای گروه با شروع این ماموریت خطرناک گرفتار طوفانی شدید شده و مجبور میشوند به یک تونل زیرزمینی پناه برده و…

نقد و بررسی :

وقتی حریفان انسان های خطرناکی هستند واقعاً هیچ سلاح گرمی وجود ندارد؟ تعلیق ناباوری در مورد وجود زامبی ها خوب است، اما آیا باید ناباوری را به هر چیز دیگری تعلیق کنیم؟ AFT 500 میلیون اسلحه و 500 میلیارد (یعنی نیم تریلیون گلوله) در دستان مجری قانون و نظامی غیرنظامیان (حدود 90 درصد در دست غیرنظامیان برای تمرین و تیراندازی ورزشی) تخمین زده است. مهمات 75 ساله تقریباً همیشه کاملاً کاربردی است و بیشتر مهمات 100 ساله اینگونه هستند. علاوه بر این، در حالی که پرایمرهای مدرن نیاز به تولید سازمانی دارند، مهمات پودر سیاه برای تفنگ های پودر سیاه به راحتی ساخته می شود. همچنین چگونه تا به حال یک خطای اصلی واکینگ مردگان خوب دشمن خود را دست کم گرفته است؟ فقط همین اتفاق می افتد.

دانلود فصل 11 مردگان متحرک

2- فیلم نفرین لیورونا

فیلم سینمایی نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) به کارگردانی مایکل چاوز محصول 2019 کشور آمریکا است و ژانری ترسناک، درام، معمایی و هیجانی دارد.!این فیلم تا کنون کاندیدای سه جایزه از جشنواره های فیلم شده است. و بازیگرانی چون لیندا کاردلیانی، پاتریشیا ولاسکوئز، سین پاتریک توماس، جینی لین کینچن، مریسل رامیرز، سین پاتریک توماس، تونی آمندولا، ایرین کنگ، الی الکساندر، پال رودریگز، جان مارشال جونز، ریکاردو ممود-وگا، ریموند کروز در این فیلم نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

فیلم درباره زنی بنام لیورونا است. زنی گریان، شبحی ترسناک که میان بهشت و جهنم گیر افتاده و در سرنوشتی مهر و موم شده و شکل گرفته به دستان خودش، گرفتار شده است. او در زمان حیاتش به خاطر یک خشم ناگهانی بچه‌هایش را در رودخانه‌ای خروشان غرق می‌کند و سپس پس از گریه‌های فراوانِ ناشی از رنج‌هایش، خودش را به موج‌های رودخانه می‌سپارد. حال اشک‌های او جاودانه و مرگبار شده‌اند و هر کسی که ندای مرگ را به هنگام شب از سوی او بشنود، درگیر عذاب خواهد شد. لیورونا درون سایه‌ها می‌خزد و کودکان را طعمه خود می‌کند و…

نقد و بررسی :

از تولید کنندگان “The Conjuring” Universe یک فیلم معمایی و ترسناک جدید شامل لرز، دسیسه و اتفاقات وحشتناک. این داستان با گفتن افسانه به تازه ازدواج‌کنندگان آغاز می‌شود و به اصل داستان بازمی‌گردد، جایی که زنی توسط شوهرش که با یک معشوقه به او خیانت می‌کند طرد می‌شود. او سپس فرزندان آنها را قبل از اعدام می کشد. مددکار اجتماعی (لیندا کاردلینی) و بچه‌های کوچکش، با نادیده گرفتن هشدار وهم‌آور مادری مشکل‌دار (پاتریشیا ولاسکوئز) مظنون به به خطر انداختن کودک، به زودی به یک قلمرو ترسناک فراطبیعی کشیده می‌شوند و در خانه‌شان مجموعه‌ای از حوادث عجیب و ترسناک رخ می‌دهد. . همه آنها برای کشف نادر آسیب دیده اند و تنها امید آنها برای زنده ماندن از خشم مرگبار لا یورونا ممکن است یک کشیش سرخورده (ریموند کروز) و عرفانی باشد که او برای دور نگه داشتن شر انجام می دهد، در حاشیه ای که ترس و ایمان با هم برخورد می کنند. خیلی زود، شبح وحشتناک دوباره ظاهر می شود و همه چیز به روشی وهم انگیز تغییر می کند و همه چیز به اشتباه می افتد.

3- فیلم کینه 3

فیلم سینمایی کینه 3 (The Grudge 3) به کارگردانی توبی ویلکینز محصول 2009 کشور آمریکا و ژاپن است و موضوعی ترسناک، معمایی و درام دارد.! این فیلم ترسناک را اولین بار شرکت Ghost House Pictures منتشر کرد و این فیلم که سومین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های کینه محسوب میشود اولین بار در تاریخ ۱۲ می سال ۲۰۰۹ میلادی توسط Sony Pictures در کشور آمریکا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی ۱.۸ میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند که نسبت به دو قسمت قبلی شکست مالی بزرگی به حساب می‌آید؛ در این فیلم بازیگرانی چون متیو نایت، شاونی اسمیت، مایک استراب، آیکو هوریوچی، شیمبا تسوچیا، امی ایکه هاتا، تاکاتسوما موکای، یوهانا بردی نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

خواهید دید پس از وقوع حوادث قسمت قبلی اکنون روح کایاکو که برای کشتن دختری جوان به شیکاگو رفته بود در همان خانه مانده است و ساکنین را آزار میدهد. اما پس از مدتی این ساختمان مسکونی تخلیه شده و خالی از سکنه میشود. در این میان خواهر کایاکو که کلید متوقف کردن این روح شیطانی را در دست دارد به شیکاگو سفر کرده تا یک بار برای همیشه نفرین کایاکو را متوقف کند اما.

نقد و بررسی :

در شیکاگو، جیک (متیو نایت) اکنون در یک موسسه روانی تحت مراقبت درمانگرش دکتر سالیوان (شاونی اسمیت) است. او می ترسد اما او او را باور نمی کند. او در سلول پر شده اش کشته می شود. در توکیو، نائوکو (امی ایکهاتا) قصد دارد جلوی نفرین خواهرش کایاکو (آیکو هوریوچی) را بگیرد. اخبار قتل او را در اطراف دنبال می کند. در آپارتمان شیکاگو، لیزا (یوهانا بردی) کلیدهای برادرش مکس سوپر را می دزدد و دوست پسرش اندی (بو میرچوف) آنها را به آپارتمان 305 هدایت می کند. او بلافاصله آنجا را ترک می کند. او با مکس (گیل مک کینی) و خواهر کوچکشان رز زندگی می کند. گرچن (مارینا سیرتیس) همسایه آنهاست. کشتار ادامه دارد. نائوکو برای بررسی ساختمان آپارتمان و سپس دکتر سالیوان وارد می شود.

دانلود فیلم زیرنویس فارسی

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان