تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خسرو حیدری: امیدوارم عوامل دیگر مانع قهرمانی استقلال نشوند

خسرو حیدری از عملکرد مجیدی در استقلال ابراز رضایت و خشنودی کرد.

خسرو حیدریرویداد۲۴ خسرو حیدری، پیشکسوت استقلال و مشاور مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت، درباره فرایند خصوصی‌سازی این تیم گفت: این جشن از دیروز آغاز شد و خدا را شکر بخشی از سهام واگذار شد اما ۱۰ درصد کافی نیست. خوب است که هواداران می‌توانند صاحب اصلی باشگاه باشند. از هواداران می‌خواهم در خرید سهام شرکت کنند و صاحبان اصلی باشگاه باشند. با شناختی که از آجورلو دارم، فکر می‌کنم تلاش زیادی برای همین بخش خصوصی‌سازی کردند و با قربان‌زاده جلسات زیادی گذاشتند.

وی ادامه داد: قطعا زمانی کار بزرگی مثل این انجام می‌شود، فکر بزرگی پشت آن است و تا ماه‌های آینده سهام بزرگی می‌شود. برای پیشکسوتان هم سهامی در نظر گرفتند و من هم خودم خریداری خواهم کرد. خوشحالم که مردم می‌توانند با سهامی که می‌خرند، در باشگاه استقلال مشارکت داشته باشند.


بیشتر بخوانید: فرهاد مجیدی و یک رکورد تاریخی دیگر؟


او درباره عملکرد استقلال گفت: این فصل استقلال عملکرد خوبی داشته است. این فصل برای استقلال متفاوت است. این سومین باری است که مجیدی سرمربی استقلال شده است و باتجربه هدایت را قبول کرده و بسیاری از رکوردها را شکسته است. بعضی از بازیکنان را از ما گرفته‌اند و ما جبران کردیم اما امیدوارم عوامل دیگری مانع قهرمانی ما نشوند. آجورلو خودش نظامی بوده است اما قانون را زیر پا نگذاشته است. از همان اول به وکیل باشگاه گفتند که طی مراحل قانونی این کار را انجام دهند و فکر می‌کنم مرادمند می‌توانست بازی کند. مرادمند می‌توانست در استقلال بماند اما برای او هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
فعلا که همه عوامل دارند برای استقلال کار می کنند!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان