تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۱

مرغ سوخاری میدان ولیعصر

مفتخریم که اعلام کنیم رستوران تهران مرغ سوخاری قدیمی‌ترین شعب مرغ سوخاری را در ایران دارد. آنچه در ادامه می‌خوانید مروری بر ویژگی‌هایی است که در هنگام انتخاب رستوران و مرغ سوخاری بهتر است درنظر داشته باشید تا از غذای خود نهایت لذت را ببرید.

مرغ سوخاری میدان ولیعصر
رویداد۲۴ اگر مشتری پر و پاقرص فست‌فود هستید و در روزهای شلوغ و پرکار به‌دنبال وعده‌ای سریع و آماده هستید و اقلاً چند روز در هفته، چنین غذاهایی میل می‌کنید، یا اینکه فقط به‌عنوان وسوسه‌ای لذیذ برای روزهای دور از هیاهو و تفریح با دوستان آن را درنظر دارید، اگر مادری شاغل با دغدغه‌های رسیدگی به امور منزل و رضایت خاطر فرزندان هستید ولی برای تهیه غذا وقت کم می‌آورید، اگر عبورتان به مرکز شهر تهران خورده و غذایی سریع و خوش‌طعم با قیمت مناسب می‌خواهید، هیچ فرقی ندارد، مرغ سوخاری میدان ولیعصر به فکر روزهای پرمشغله یا تعطیلات مفرح شما بوده تا لذت غذایی خوش‌عطر و طعم را به شما هدیه ‌دهد.

مفتخریم که اعلام کنیم رستوران تهران مرغ سوخاری قدیمی‌ترین شعب مرغ سوخاری را در ایران دارد. آنچه در ادامه می‌خوانید مروری بر ویژگی‌هایی است که در هنگام انتخاب رستوران و مرغ سوخاری بهتر است درنظر داشته باشید تا از غذای خود نهایت لذت را ببرید.
مرغ سوخاری میدان ولیعصر
رستوران خوب
همواره مهم است که در قبال هزینه‌ای که به رستوران می‌پردازید، غذا و خدمات شایسته‌ای دریافت کنید و این به معنای احترام به مشتری است. در مجموعه رستوران مرغ سوخاری میدان ولیعصر خیال‌تان از بابت همه چیز راحت باشد.

چند مورد حائز اهمیت:
⦁ اگر غذا را در سالن میل می‌کنید باید برخورد محترمانه‌ای از سوی پرسنل صورت گیرد، غذا به‌موقع و سریع آماده شود و هنگام سرو گرم باشد، محلی برای شست‌وشوی دست‌ها در سالن تعبیه شده باشد، شرایط تهویه سالن مناسب باشد و بوی آشپزخانه در فضا باعث آزار مشتریان نشود، محیط آرامش‌بخش باشد تا لذت غذاخوردن را دوچندان کند، همچنین کیفیت غذا در بالاترین سطح باشد.
⦁ اگر قصد تهیه غذا به‌صورت بیرون‌بر را دارید، باید بسته‌بندی مناسب و اختصاصی داشته‌باشد، به راحتی قابل حمل و نقل باشد و به اندازه کافی از مخلفاتی که همراه غذا ارائه می‌شود (سس و سالاد) در اختیار مشتریان قرارگیرد. کیسه‌های محکم و مخصوص جابه‌جایی را تسهیل می‌کند.
⦁ اگر به‌صورت آنلاین سفارش می‌دهید زمان ثبت سفارش تا تحویل غذا باید معقول باشد و غذای گرم به دست شما برسد، هیچ مغایرتی میان سفارش شما و آنچه دریافت می‌کنید نباشد و هزینه‌ای که بابت ارسال غذا به محل پرداخت می‌شود، منصفانه باشد.

مرغ سوخاری میدان ولیعصر

مرغ سوخاری خوب
مرغ منبع غنی از پروتئین است وسیب‌زمینی و نان تاًمین‌کننده کربوهیدرات برای بدن هستند.
بنابراین می‌توان به جراًت ادعا کرد که مرغ سوخاری ازجمله فست فود‌هایی است که ارزش غذایی مطلوبی دارد، به شرط آنکه در تهیه آن دقت کافی به عمل آمده‌باشد.
چند مورد حائز اهمیت:
⦁ گوشت مرغ باید تازه و بدون خون‌مردگی باشد.
⦁ سیب زمینی، مرغ و هرآنچه به ‌شکل سوخاری سرو می‌شود باید خوشمزه خوش‌عطر و طعم، ترد و کریسپی باشد.
⦁ برای سرخ کردن باید از روغن بدون ترانس (اسیدهای چرب مضر) استفاده شده‌باشد.
⦁ حجم غذا متناسب با قیمت آن باشد.

مرغ سوخاری میدان ولیعصر

در تهران مرغ سوخاری میدان ولیعصر- آتلانتیک از تازه‌ترین مرغ‌های کشتار روز استفاده شده، با بهترین آرد سوخاری پوشانده می‌شود و در روغن سالم و تازه آفتابگردان سرخ می‌شود. از سیب زمینی‌های مرغوب و نان تازه استفاده می‌شود و غذا تا زمان سرو یا تحویل به پیک در گرمکن مخصوص می‌ماند تا گرما و تازگی خود را حفظ کند.

تا اینجا چند مورد از ویژگی‌های مهم رستوران و مرغ سوخاری خوب را بررسی کردیم، یعنی آنچه که به‌طورکلی بهتر است مدنظر داشته باشید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا درمورد مرغ سوخاری میدان ولیعصر موارد مهمی را برای شما بازگو کنیم. این‌بار در انتخاب بهترین مرغ سوخاری در تهران شک و شبهه‌ای برایتان باقی نخواهدماند.

مشخصات، آدرس شعب و منوی مرغ سوخاری میدان ولیعصر
علاوه بر تهران مرغ سوخاری شعبه میدان ولیعصر – آتلانتیک، شعبه پارک ساعی، هفت تیر و طالقانی هم برپاست تا در مناطق مختلف تهران امکان دسترسی وجود داشته ‌باشد.
شعبه میدان ولیعصر - آتلانتیک روبه‌روی سینما آفریقا واقع در خیابان ولیعصر است.
شعبه طالقانی – عصر جدید در خیابان طالقانی و جنب سینما عصر جدید است.
شعبه هفت تیر را می‌توانید در خیابان مفتح جنوبی نبش بن‌بست جار بیابید.
و شعبه پارک ساعی در خیابان ولیعصر و روبه‌روی پارک ساعی واقع شده.

منوی شعبه هفت تیر کمی متفاوت با سایر شعب است و به غیر از سوخاری، چند مدل پیتزا ایتالیایی با نان نازک، چیز برگر، قارچ برگر و چیکن برگر هم وجود دارد. به‌عنوان پیش غذا لیستی از سالادها و سیب زمینی را می‌یابید. قارچ، پیاز سوخاری و انواع نوشیدنی‌ها هم قابل سفارش هستند. در سایر شعب پیتزاهای آمریکایی سرو می‌شوند.

مرغ‌های سوخاری به‌صورت 2 تکه و 3 تکه با سیب زمینی، به‌شکل استریپس با روکش پولکی و ترد، اسپایسی (تند) و عادی و به‌شکل فیله و بال هستند، همچنین میگو سوخاری هم در همه شعبه‌های مرغ سوخاری میدان ولیعصر تهیه می‌شود. عکس این محصولات و تلفن شعبه‌ها را در سایت اینترنتی مرغ سوخاری میدان ولیعصر به نشانی www.tehranfriedchicken.comخواهیدیافت. اگر قصد دارید سفارش آنلاین از تهران مرغ سوخاری داشته‌باشید می‌توانید از کدهای تخفیفی که در سایت دراختیارتان قرار می‌گیرد بهره‌مند شوید.
اگر سفارش شما بیرون‌بر باشد از ساعت 24 تا 2 بامداد سرویس شبانه، در شعبه پارک ساعی فعال است.

در مرغ سوخاری میدان ولیعصر به عنوان قدیمی ترین شعبه مرغ سوخاری در ایران، مفتخرند که همه روزه پذیرای شما مشتریان عزیز در هریک از شعبه‌ها باشند، یا به‌صورت آنلاین و بیرون‌بر به شما عزیزان خدمت‌رسانی کنند. سالها برای حفظ اعتماد مشتریان کوشیده‌ و این ارزشمندترین سرمایه آنهاست.
نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها: رستوران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان