تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

میرتاج الدینی: اروپا بداند ناآرامی‌ها در کشورمان پایان یافته؛ آبروی خودتان را نبرید

یک نماینده مجلس گفت: مقامات اروپایی باید بدانند ناآرامی‌ها در کشورمان پایان یافته و هیچ خدشه‌ای در روند پیشرفت جمهوری اسلامی وارد نمی‌شود؛ لذا توصیه می‌شود آبروی خودشان را نبرند.

میرتاج الدینی: اروپا بداند ناآرامی‌ها در کشورمان پایان یافته؛ آبروی خودتان را نبرید
رویداد۲۴ سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو در واکنش به اظهارات مقامات اروپایی مانند رئیس جمهور فرانسه و مسئول سیاست خارجی این اتحادیه نسبت به حوادث اخیر کشورمان، اظهار کرد: امانوئل مکرون و سایر مقامات اروپایی باید بدانند ناآرامی‌ها در کشورمان پایان یافته و هیچ خدشه‌ای در روند پیشرفت جمهوری اسلامی وارد نمی‌شود؛ لذا توصیه می‌شود آبروی خودشان را نبرند.

به گزارش ایسنا، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران دارای پشتوانه مردمی است، ادامه داد: ملت بصیر و آگاه ایران به خوبی می‌دانند کسانی با تحریک بیگانگان و گروه‌های معاند دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند.


بیشتر بخوانید: حدادعادل: کل جمعیت معترضان ۲۰۰ هزار نفر نبود/ دانشجویان دانشگاه شریف حرف‌های مستهجن زدند


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه صف مردم از افرادی که درصدد ایجاد ناامنی هستند جدا است، افزود: در این میان مطالبات و انتقادات مردمی از سوی مسئولان شنیده شده و به طور جدی پیگیری می‌شود.

عضو فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس به مقامات قاره سبز یادآور شد می‌شود نمی‌توانند با اقدامات خودشان به کشورمان آسیب بزنند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
3
قوقنوس ناآرامی ها از خاکستر بر خواهد خواست و ﻣﯿﺮﺗﺎﺝ ﺍﻟﺪﯾﻨﯽ را به خاک خواهد کرد.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
1
کور خوندی اجنبی جنایتکار. اگر یه جو شرف، وجدان و میهن پرستی داشتید بعد از این همه جنایت خودتون گم می‌شدید می‌رفتید. ولی این قدر غره قدرت و مال اندوزی و دنیا پرستی شدید که حاضرید برای ماندن هشتاد میلیون ایرانی رو قتل عام کنید. ننگ بر شما اجنبی‌های جنایتکار. برای چشم و گوش‌هایی که نمی‌بینند و نمی‌شنوند، برای مغرهایی که پوسیده و متعفن‌اند، برای قلب‌هایی که سیاهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
صرف نظر از نا آرامی های اخیر این آقای تاج الدینی یکی از قدرت طلب ترین وتمامیت خواه ترین رجال سیاسی آذربایجان‌شرقی است،با اصالت ورزقانی با کمترین رای نماینده تبریز است.در تمام دستگاه های دولتی استان اکثریت مدیران کل ومعاونین آدمها وهمشهریان اوست.در کل مدعی دخالت در تمام شئون استان باید باو هماهنگی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
چه اتفاقی افتاده که نارضایتی که بصورت اعتراض خود را نشون داد برطرف شده است؟
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
0
امروز۷آبان ۱۴۰۱هستش....آیا آعتراضات مردم تمام شده؟؟از ماشین های ضدگلوله تون بیایید بیرون تا ببینید حاصل ۴۴سال شعاردادنتون چه بسر مردم آورده..
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان