تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

دادستان شهریار: پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را «مسمومیت» گزارش کرده

حمید عسگری پور دادستان شهریار با اشاره به نظریه پزشکی قانونی درباره نسرین قادری، تصریح کرد: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است. وی افزود: تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ به گزارش قوه قضاییه، حمید عسگری پور دادستان شهریار، در رابطه با ادعاهای مطرح شده درباره فوت خانم نسرین قادری گفت: ساعت ۱۴ روز جمعه مورخه ۱۳ آبان ماه سال جاری یکی از بستگان متوفیه با مراجعه به کلانتری محل اعلام می‌کند که به درب واحد مسکونی مرحومه قادری مراجعه کرده و وی درب را باز نکرده است.

عسگری پور افزود: پس از دستور قضایی و باز کردن درب آپارتمان، ماموران انتظامی با حضور اقوام متوفیه وارد منزل شده و مشاهده می‌کنند که جسد خانم نسرین قادری در پذیرایی بر زمین افتاده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به نظریه پزشکی قانونی، تصریح کرد: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.

وی افزود: تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
3
مسمومیت در اثر خوردن ضربات باتوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
3
پدرش جلو دوربین شبکه کردستان گفت آنفولانزا بوده. جدیدا دادستانهای محترم تخصص پزشکی نیز گرفتن.مسئولان محترم بچه های خودشونو در بهترین کشورها در ناز و نعمت گذاشتن ولی خیلی راحت بچه های مردم را قتل عام می کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
3
پس چرا برای یک مسمومیت، خودتان شبانه جنازه را دفن کردید و به مریوان لشکر کشیدید!؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
این دادستان دروغ نگفته دقت کنید پینوکیو خدادادی. سالاد الویه مسموم خورده بوده، وقاحت شما آسمان و دریاها را درنوردیده.....
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان