تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

دزدگیر منزل ایرانی بخرم یا خارجی؟

بهترین دزدگیر منزل نوع سیم کارتی آن بوده است که از طریق سیم کارت داخل پنل با مخاطب در هنگام وقوع حادثه تماس می گیرد و پیام ارسال میکند.

دزدگیر منزل ایرانی بخرم یا خارجی؟

 

رویداد۲۴ امروزه افراد به دنبال بهترین راه حل برای حفاظت از اموال و دارایی‌های خود هستند .سیستم های حفاظتی و امنیتی متفاوتی برای این امر وجود دارد، مانند: دوربین مداربسته،  اکسس کنترل،دستگیره های دیجیتالی و دزدگیرها. ولی قطعاً موثر ترین و کارآمدترین این سیستم ها که حالت بازدارنده دارند دزدگیرهای منزل هستند. دزدگیر شامل یک پنل مرکزی برای برقراری ارتباط با مخاطبین و ساپورت کردن سنسور ها می باشد و دارای انواع سنسور برای تشخیص سارق مانند چشمی ،مگنت و شوک درب و ... می باشد و بخش آخر آژیر است که برای ایجاد صدا و عامل ترس استفاده می شود.

 

بهترین دزدگیر منزل چه  ویژگی هایی دارد؟

 

دزدگیر منزل ایرانی بخرم یا خارجی؟

 

بهترین دزدگیر منزل نوع سیم کارتی آن بوده است که از طریق سیم کارت داخل پنل با مخاطب در هنگام وقوع حادثه تماس می گیرد و پیام ارسال میکند. همچنین کاربران می‌توانند با اپلیکیشن دزدگیر از راه دور بر سیستم خود مدیریت داشته باشند.
شرکت ها و کمپانی های داخلی و خارجی زیادی دست به تولید دزدگیر منزل زده اند که این امر باعث می‌شود شما هنگام خرید دچار سردرگمی شوید که کدام محصول را انتخاب کنید و به آن اعتماد کنید؟ این موضوع که دزد گیر ایرانی بخریم یا خارجی قطعاً یکی از پرسش‌های شما هنگام خرید می شود.

 

 ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که بهترین دزدگیر منزل را تهیه نمایید .


در درجه اول به دلیل نرخ ارز و شرایط تحریم ،برند های خارجی بسیار متنوعی در بازار ایران وجود ندارد و آن تعداد محدود برندی که در بازار موجود می باشد به علت گرانی قیمت برای همه قابل دسترس نیست و همچنین از دیگر ایرادهایی که بعدها با تهیه این دزدگیر ها به وجود می‌آید این است که ممکن است بر اثر تحریم ها قطعات این محصولات وارد نشود و شما را در رساندن خدمات دچار مشکل کند. و همچنین امکان دارد افراد سودجویی دست به فروش محصولات فیک و تقلبی برندهای خارجی بزنند که برای مصرف کنند گان قابل تشخیص نباشد .


دزدگیر منزل خارجی در بازار

 

اما در مورد محصولات دزدگیر منزل چینی که در بازار هستند باید به شما اخطار دهم که این دزدگیرها اصلاً قابل اعتماد نیستند و دارای معایب بسیار می باشند .در درجه اول این محصولات با نام ها و بسته بندی های گوناگون و قیمت های نسبتاً مناسبی در بازار به وفور پیدا می شود در حالی که همه آنها یک محصول هستند و فقط بسته‌بندی آن فرق کرده است.


معایب دزدگیر های منزل چینی

 

دزدگیر منزل ایرانی بخرم یا خارجی؟

 

از اصلی ‌ترین معایب این محصولات می توان به باتری بک آپ برای مواقع قطع برق اشاره کرد .در دزدگیرها مهمترین بخش ، ساپورت کردن باتری می باشد که معمولاً بهترین حالت این است که دزدگیر بتواند باتری های ۱۲ ولت ۴.۵ یا ۷  آمپر را ساپورت کند تا در مواقع قطع برق دستگاه بتواند در حدود ۶ تا ۱۰ ساعت کار کند.

 

اما دزدگیر های منزل چینی یک باتری شارژی کوچک دارند که اندازه باتری قلمی است و حداکثر می تواند یک ساعت سیستم را روشن نگه دارد. از دیگر معایب دزدگیر های چینی این است که آژیرهای آنها کوچک است و صدای خیلی  ضعیفی دارد.  این آژیرها نمی توانند برق شهری را ساپورت کنند و مجبور به استفاده از آداپتور می شود که این امر در صدای آژیر تاثیر بسزایی دارد.


درست است که دزدگیر های چینی ارزان قیمت هستند ولی هر ارزانی بی حکمت نیست و قطعاً شما را حتی هنگام تامین قطعات و گارانتی و خدمات رسانی به دردسر سر می اندازد.و اما دزدگیر منزل ایرانی تولید داخل، دیگر مانند دزدگیر های خارجی با مشکل گرانی قیمت و فیک و تقلبی بودن و پیدا نشدن قطعات مواجه نیستند، زیرا این محصولات تولید داخلی است و دچار تحریم نمی شود و همیشه می توان به بودن قطعات و خدمات آنها اعتماد کرد.

 

و همچنین مانند دزدگیر های چینی مشکل باتری بکاپ برای زمان قطع برق را ندارند چون دزدگیر های ایرانی باتری های ۱۲ ولت ۴.۵ تا ۷ آمپر را برای نگهداری برق در زمان طولانی ساپورت میکند و مشکل ضعف آژیر نیز در دزدگیر های ایرانی وجود ندارد ،چون دارای آژیر و بلندگو های بزرگ و با کیفیت بوده که به برق شهری وصل میشود و صدای بلندی را تولید می‌کند.


از لحاظ تامین قطعات و خدمات و گارانتی دزدگیر های ایرانی دارای اعتماد و اعتبار می باشد و شما را به دردسر نمی‌اندازند .البته این نکته را توجه بفرمایید که خود محصولات ایرانی هم تولید خوب و بد دارد و نباید هر برندی را انتخاب کنید. بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار برندهای فایروال، کلاسیک، سایلکس و... می باشند.

برچسب ها: سرقت‌
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان