تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

کیهان: با رسانه‌هایی که رخداد‌های شادی‌آفرین را سانسور می‌کنند، برخورد کنید!

روزنامه کیهان نوشت: رسانه‌هایی که سنگ مردم را به سینه می‌زنند، با سانسور رخداد‌های شادی‌آفرین امید به آینده را سلب می‌کنند. باید از دستگاه‌های مسئول و ناظر بر مطبوعات سؤال کرد که تا کی قرار است این رسانه‌ها با سوءاستفاده از آزادی قلم و بیان، یأس و نومیدی را در جامعه پمپاژ کنند؟

 کیهان: با رسانه‌هایی که رخداد‌های شادی‌آفرین را سانسور می‌کنند، برخورد کنید!
رویداد۲۴ روزنامه کیهان از نهاد‌های ناظر بر مطبوعات خواست با رسانه‌هایی که «رخداد‌های شادی‌آفرین» را «سانسور» و «یاس و نومیدی» را در جامعه پمپاژ می‌کنند برخورد کنند!

به گزارش کیهان، متاسفانه رسانه‌هایی که همواره سنگ مردم را به سینه می‌زنند، با سانسور رخداد‌های شادی‌آفرین مهم‌ترین سرمایه مردم را که امید به آینده است، از آن‌ها سلب می‌کنند و فقط به پوشش جنبه‌های منفی و نیمه تاریک قضایا می‌پردازند. در التهابات ارزی اخیر که بخش عمده‌ای از آن، تلاش‌های برنامه‌ریزی شده اتاق جنگ اقتصادی دشمن برای تلخ کردن کام مردم در پایان سال و برافروختن شعله نارضایتی بود، روزنامه‌های زنجیره‌ای هر بار با بالارفتن نرخ دلار و سکه آن را برجسته کرده، ولی در مقابل کاهش آن را اطلاع‌رسانی نکردند.

این روزنامه در ادامه نوشت: حال باید از کاسبان یأس و ترس سؤال کرد که با چه توجیهی این واقعیت‌های روشن و امیدآفرین را نادیده گرفته و یا کمرنگ جلوه می‌دهند؟ و نیز باید از دستگاه‌های مسئول و ناظر بر مطبوعات سؤال کرد که تا کی قرار است این رسانه‌ها با سوءاستفاده از آزادی قلم و بیان، یأس و نومیدی را در جامعه پمپاژ کنند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مطبوعات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
نوسان ارزش ریال به بدی سقوط ارزش ریال است
آیا ؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
3
آیا در کشوری که با شلیک مستقیم سلاح گرم ؟؟در سه ماه پانصد ، ششصد نفر کشته میشوند ،شادی معنایی دارد ؟؟
ناشناس
|
Japan
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
حسین بازجو 44 سال فقط شعارش برخورد و خشونت بوده!
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
2
ما شادیم و خودمون خبر نداریم ؟؟؟؟
Gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
2
شریعتمداری در این چهل سال یکبار خندیده .تو بخندی ما گریه میکنیم بابا در اعیاد شما نوحه میخوانید و مردم دست میزنند که بگویند عیده .شما راه حل خوشحالی را نشان بدهی بهترین عمل در عمر هفتاد ساله آن هست. خندیدن هم می‌فرمایید نباید دهان زیاد باز بشود و دندانها پیدا .خدایا بکجا پناه ببرم .چگونه دارم به این پاسخ میدهم .متهم دیوانه شده ام .آهنگ که حرامه ، زن که باید در خانه باشه ، مرد هم باید پر از ریش و پشم و صورت پینه بسته ، لباس هم نباید آستین کوتاه باشه صورت زن هم بجز دو چشم نباید پیدا باشه ، هنوز ظهر نشده باید برود مسجد ادعیه شنبه تا آخر هفته هر روز داریم دعای کمیل و ندبه و نماز جماعت هم هست .با این حال اگر خندیدم کسی نمی‌گوید دیوانه شده .تلویزیون هم که الی ماشاالله پر از نصایح و حرافیها و فلسطین و سوریه و شام و یمن و مرگ بر این و آن .اگر بخندم خدا لعنتم کند خوبه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان