تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵

واکنش جالب مدیرفنی استقلال به پایان حاشیه‌سازی درباره دیالوگ رحمتی و داور!

حالا دیگر تصاویر آنالیز برنامه 90 نشان داده‌است ، تمام هیاهو علیه رحمتی و تیم داوری بازی استقلال و صبا بی اساس بوده‌است.
رویداد۲۴-حالا دیگر تصاویر آنالیز برنامه 90 نشان داده‌است ، تمام هیاهو علیه رحمتی و تیم داوری بازی استقلال و صبا بی اساس بوده‌است.

 پخش تصاویر صحنه جنجالی بازی استقلال و صبا و کار آنالیز گروه لب‌خوانی برنامه 90 نشان داد داور تنها به رحمتی گفته سریع بچرخ و چیزی درباره محکم به چپ گفته نشده است. این پایانی بود بر سه یا 4 روز هیاهوی مجازی .
البته صمد مرفاوی مربی صبا قبل از این درباره صحنه خبرساز گفته بود هم به داور و هم بازیکنش اسمان دارد و مطمئن است چیزی خلاف عرف وجود ندارد و از این طرف هم بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال درباره این صحنه به خبرآنلاین گفت:«واقعا این فضاسازی ها زشت و مضحک بودند. من می خواهم یک سئوال بپرسم؟ صالحی اگر بخواهد هم به رحمتی کمک کند، از کجا می داند پنالتی به کجا زده می شود؟این چه بحثی بود که راه انداختند. داور به یکی می گوید تو این وری بپر که چی بشود؟ واقعا من ماندم این حرف ها به عقل کی می گنجد؟ خوشبختانه این شراط دوربین ها و رادیویی داورها هست و به سادگی می توان دروغ بودن این ادعای احمقانه را ثابت کرد!»

 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان