تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

آنتالیا؛ مقصد محبوب سفرهای تابستانی

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان سفرهای هیجان‎انگیزی برای تور آنتالیا تابستان 1402 شما برنامه‎ریزی کرده است که  نباید از آن‎ها غافل شوید.

نحوه رزرو تور آنتالیا

رویداد۲۴ تابستان فصل دلخواه و دلپذیر ما از دوران کودکی بوده است. فصلی گرم با آفتاب سوزان و روزهای طولانی که در کنار تفریحات متنوع و سفرهای خاطره انگیزش همیشه برایمان تازگی دارد. تفریحات آبی، نوشیدنی‎های خنک، یخ در بهشت‎های خوش طعم و میوه‎های رنگارنگ این فصل، گرمای بی‎تاب کننده را برایمان دوست داشتنی می‎کند. در این فصل، بسیاری از کارمندان و دانش آموزان تعطیلات دارند و می‌توانند برای تفریح و استراحت به گردش در طبیعت بپردازند و یا به جاهای دوردست سفر کنند. تابستان که به عنوان فصل سفر شناخته شده است، با گشت و گذار در باغ‎ها و پارک‎ها با گل‎های زیبا و شاداب، سواحل، کوهستان‎ها و شهرهای تاریخی معروف است. کنسرت‎ها، جشنواره‎ها، نمایشگاه‎ها و رویدادهای فرهنگی بسیاری نیز در این فصل برگزار می‎شوند. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان سفرهای هیجان‎انگیزی برای تور آنتالیا تابستان 1402 شما برنامه‎ریزی کرده است که  نباید از آن‎ها غافل شوید. یکی از پیشنهادهای جذاب ما برای تعطیلات تابستانی شما، سفر به آنتالیا است. این شهر تاریخی و ساحلی همیشه دوست داشتنی نیازی به تعریف ندارد؛ اما به هر حال ما در این مطلب پیشنهادهای منحصر به فردی برایتان داریم تا سفری متفاوت و خاطره انگیز در این شهر زیبا داشته باشید.

تور آنتالیا

اگر چه آنتالیا به خاطر سواحل گسترده و شن‎های طلایی در کنار آب‎های فیروزه‎ای مدیترانه در میان توریست‎ها محبوب است اما تاریخ و طبیعت به گونه‎ای در این شهر در آمیخته هستند که نمی‎توان از آن‎ها چشم پوشید. بنا به داده‎های گزارش شده از تاریخ 1 ژانویه تا 9 آوریل سال 2023 بیش از یک میلیون و هفتاد هزار نفر از طریق هوایی به این شهر سفر کرده‎اند که اکثریت آن‎ها از کشورهای روسیه، آلمان، انگلیس و لهستان بوده‎اند.

از سایت باستان شناسی تا آبشارهای دلفریب آنتالیا

اهل ماجراجویی در تاریخ و طبیعت هستید؟ دوست دارید بدانید چرا سواحل آنتالیا ملقب به آب‎های فیروزه‎ای هستند؟ پیشنهاد ما این است که بر فراز جزیره غرق شده کیکو (Kekov) سوار یک قایق کف شیشه‎ای شوید تا با دیدن دنیای زیر آب یکی دیگر از جذابیت‎های آفرینش را ببینید. همچنین می‎توانید تا آتش ابدی یانارتاس (Yanartas) در کوه چیماارا (Chimaera) که در ساحل بی‎نظیر الیمپوس قرار دارد پیاده‎روی کنید و این آتش را از نزدیک مشاهده کنید. بسیاری از بهترین جاذبه‎های تاریخی این منطقه در فاصله ی چندین ساعتی خارج از شهر آنتالیا قرار دارند که می‎توانید با استفاده از تورهای هتل خود به آسانی از آن‎ها بازدید کنید. چشمه‎های آب گرم پاموکاله (Pamukkale) که یک سایت میراث جهانی یونسکو است در فاصله 240 کیلومتری آنتالیا قرار دارد که می توانید در آن غوطه‎ور شوید و لذت ببرید. علاقه مندان به تاریخ باید به ویرانه‎های رومی در شهر باستانی ترمسوس (Termessos) توجه کنند یا کمی فراتر از محدوده شهر به پرگه، ساید، دمره، میرا و سایت باستان شناسی آسپندوس بروند. سافاری جیپ در میان کوه‌های توروس (Taurus) به شما این امکان را می‌دهد تا مناظر و دهکده‌های پنهانی را که سایر مسافران از دست می‌دهند، کشف کنید، در حالی که سوار شدن با تله‌کابین به بالای کوه المپوس (Olympos) مناظری پانوراما را به شما ارائه می‌دهد.

در فاصله 12 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا آبشارهای دیدنی دودن (Duden) قرار دارند که هم میان مردم محلی و هم بین گردشگران بسیار محبوب هستند. این آب که از کوه‌های توروس سرچشمه می‌گیرد، از میان حومه‌های کارست اطراف آنتالیا می‌گذرد و سپس به طور چشمگیری در آبشارهای دودن پایینی به دریای مدیترانه فرو می‎ریزد. در حالی که می‎توانید آبشارهای پایینی را به بهترین وجه در تور آنتالیا مشاهده کنید، آبشارهای بالایی مکانی لذت بخش برای پیک‎نیک هستند. آن‎ها در یک تنگه کوچک خوش منظره قرار دارند. در اینجا، در واقع می‌توانید وارد غاری در پشت آبشار شوید که تجربه‌ای مسحورکننده است؛ زیرا آب از بالای صخره مقابل شما فرو می‌ریزد.

خرید تور آنتالیا

در نزدیکی بلک (Belek)، کمی دورتر از ساحل، یک مرکز سرگرمی بزرگ به نام سرزمین افسانه‎ها وجود دارد که آن را دیزنی‎لند آنتالیا می‎نامند و بهشتی واقعی برای کودکان است. این پارک آبی بزرگ در مجموع 55 سرسره آبی و یک پارک ماجراجویی جذاب با تمام سواری‌های قابل تصور، از جمله گوندولا سواری در کانال، پاپ کورن، استندهای دونات و شخصیت‌های افسانه‌ای دارد که به هر کجا که نگاه کنید آن‎ها را می بینید. هر شب نمایش‎هایی با چراغ و لیزر ارائه می‎شوند و مرکز خریدی شگفت انگیز با بیش از 100 مغازه دارد.

بزرگترین مرکز رفتینگ ترکیه در 90 کیلومتری شمال شرقی آنتالیا در کانیون کوپرولو (Köprülü Kanyon) و پارک ملی واقع شده است. قایق سواری بر روی ۱۲ کیلومتر آب چشمه سرد یخی زیر گرمای سوزان خورشید تجربه فوق العاده‎ای است. در دره کوپرولو، رفتینگ در تمام طول سال امکان پذیر است. تورهای سازماندهی شده‎ای برای این منطقه وجود دارد که بیشتر اوقات تجهیزات را ارائه می‎دهند. به هر حال، کوپرولو کانیون به معنای "دره پل" است، بنابراین به پل‎های سنگی که نام این دره از آنها گرفته شده است نیز توجه کنید.

مسیر پیاده‌روی گوینوک (Göynük) در نزدیکی کمر (Kemer) از میان طبیعتی کارت پستالی با رودخانه‌ای وحشی و آبشارهای خیره کننده در میان دره‎ای با همین نام می‌گذرد. این دره یک پارک ماجراجویی طبیعی است که در آن فعالیت‎های مختلفی از جمله رفتینگ، پینت بال و تورهای سافاری دره نوردی ارائه می‎شود. در پایان تور با منظره‎ای تماشایی و طبیعتی بکر رو به رو خواهید شد. اگر اینجا سمندر دیدید هم تعجب نکنید!

تفریحات آنتالیا

 شب زنده داری در پس کوچه‎های آنتالیا

 شهر قدیمی آنتالیا نه تنها به خاطر خیابان‎های سنگفرش قدیمی و باستانی‎اش بلکه به دلیل شب زنده داری‎های جذابش شناخته شده است. علاوه بر عمارت‎های عثمانی بازسازی شده متعدد و دروازه معروف و تاریخی هادریان که می‌توانید در طول روز از آن‎ها بازدید کنید، این محله در شب به روشی کاملاً متفاوت شکوفا می‌شود. زمانی که نورهای ملایم خیابان‌های کوچک را روشن می‌کنند و از هر گوشه موسیقی به صدا درمی‌آید بهترین زمان برای پیاده روی و گشت و گذار در این محله است. در میان خانه‌های قدیمی عثمانی در کوچه‌های باریک، شگفتی‌های بسیاری خواهید دید. کافه ها و گالری های متنوع و رستوران‎های مجلل متعددی نیز در نزدیکی برج ساعت وجود دارد.

رزرو تور تابستان 1402 آنتالیا با سلام پرواز

 آنتالیا؛ شهری توریستی با آب و هوای گرم و مرطوب در تابستان به همراه تفریحات آبی متنوع و سواحلی با امکانات کامل و مجهز، یک مقصد بسیار محبوب و پرطرفدار برای مسافران است. آژانس هواپیمایی سلام پرواز ایرانیان، مجری مستقیم تورهای خارجی، پکیج‎های متنوعی را برای سفرهای تابستانی شما برنامه‎ریزی کرده است. چه به دنبال تور ارزان آنتالیا باشید و چه سفری لوکس و مرفه مد نظر شما باشد؛ کارشناسان مجرب سلام پرواز گزینه‎های پیشنهادی متنوع و هوشمندانه‎ای برای شما خواهند داشت. در نظر داشته باشید که تورهای تابستان آنتالیا بسیار پرطرفدار هستند و برای رزرو باید سریع‎تر از سایر مواقع اقدام کنید. برای مشاوره انتخاب ایرلاین و هتل مورد نظرتان کافی است یا به صورت حضوری به آژانس سلام پرواز مراجعه کنید و یا با تماس تلفنی با شماره 22221500 با کارشناسان پکیج تور خود را انتخاب و رزرو کنید.

برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان