تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

امباپه شایعات جدایی از پاریس را تکذیب کرد

کیلیان امباپه با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، شایعات مربوط به جدایی از پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.

امباپه شایعات جدایی از پاریس را تکذیب کرد

رویداد۲۴ تنها یک فصل از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده و شایعات پیرامون آینده این بازیکن به اوج خود رسیده است. شب گذشته بود که اکیپ در گزارشی مدعی شد که ستاره فرانسوی به باشگاه اعلام کرده قصدی برای تمدید قراردادش ندارد.

همین موضوع کافی بود تا شایعات پیرامون جدایی این بازیکن افزایش یابد. طبیعتا، از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی ستاره خط حمله پاریس یاد می‌شود. اخبار فراوانی درباره آغاز فعالیت‌های لوس بلانکوس جهت به خدمت گرفتن امباپه منتشر و حتی مبالغی نیز درخصوص رقم انتقال او مطرح شد.

اکیپ حتی پا را فراتر گذاشت و مدعی شد پس از اطلاع پاریس از تصمیم امباپه مبنی بر عدم تمدید قراردادش، سران باشگاه قصد دارند همین تابستان، فوق ستاره خود را به فروش بگذارند و مانع از جدایی رایگان او در تابستان ۲۰۲۵ شوند.


بیشتر بخوانید: جانشین مسی در پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد


اما دقایقی پیش، این فوق ستاره فرانسوی توئیتی را در صفحه شخصی خود منتشر و تمامی شایعات را تکذیب کرد. امباپه که توئیت خبری رسانه معروف و بزرگ لو پاریسین مبنی بر پیوستن خودش به رئال مادرید را کوت کرده بود، بر ماندنش در پاریس تأکید کرد.

امباپه در این توئیت نوشت:
«دروغ… ❌ من قبلاً گفته‌ام که فصل آینده را در پاری سن ژرمن ادامه خواهم داد، جایی که بسیار خوشحالم.»

به هر شکل این فوق ستاره فرانسوی با این توئیت، شایعات جدایی خود در این تابستان را تکذیب کرد، اما هنوز مشخص نیست که آیا امباپه قصد دارد قراردادش را با PSG تمدید کند یا تابستان سال بعد به صورت رایگان از این تیم جدا خواهد شد؟

امباپه شایعات جدایی از پاریس را تکذیب کرد

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان