تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

بهترین تفریحات دبی در تابستان

دبی شهری است پر از تفریحات لاکچری و بنابراین هیچگاه در آن حوصله‌تان سر نمی‌رود. اما در سفر تابستانیمان به این شهر به سراغ چه تفریحاتی برویم؟ در این مطلب قصد داریم تعدادی از تفریحات تابستانی دبی را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

بهترین تفریحات دبی در تابستان

رویداد۲۴ تابستان فصل گرمی برای سفر به دبی است اما این دلیلی برای آن نیست که نتوانید در این شهر خوش بگذرانید. دبی شهر تفریح و هیجان است و نباید آن را با کشوری مانند عمان که بیشتر یک سفر لاکچری است وصرفا مانند دبی در حوزه خلیج فارس قرار دارد، یکی دانست. درواقع کسانی که به دنبال یک سفر آرام و لاکچری و جای مناسبی برای ریلکس کردن هستند باید ویزای عمان بگیرند و کسانی که دلشان خرید کردن و کمی هیجان می‌خواهد باید به دبی سفر کنند.

دبی شهری است پر از تفریحات لاکچری و بنابراین هیچگاه در آن حوصله‌تان سر نمی‌رود. اما در سفر تابستانیمان به این شهر به سراغ چه تفریحاتی برویم؟ در این مطلب قصد داریم تعدادی از تفریحات تابستانی دبی را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

تجربه غواصی در دبی

اگر به تفریحات آبی و دنیای زیر آب علاقه دارید، غواصی می‌تواند یک تجربه جذاب برای شما باشد. شما می‌توانید در سفر به دبی در عمیق‌ترین استخر جهان غواصی کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید  رکوردهای گینس هم در این استخر با عمق 60 متری به ثبت رسیده است. هنگام غواصی در این استخر می‌توانید شهرهای متروکه، خیابان‌ها و خانه‌هایی را در زیر آب ببینید.

قایق‌سواری با منظره برج‌العرب

بهترین تفریحات دبی در تابستان

یکی از تفریحات تابستانی که می‌توانید در دبی تجربه کنید، رفتن به پارک آبی وایلد وادی است. زمانی که سوار قایق‌های این پارک می‌شوید، منظره پیش چشمتان برج‌العرب است. نکته بسیار مهم و جذاب پارک آبی وایلد وادی این است که یک امکان ویژه برای یانوان و کودکانشان دارد تا آنها هم بتوانند از تفریحات شبانه در این پارک لذت ببرند. شما می‌توانید در رودخانه این پارک شنا کنید و همچنین برای کودکان هم بیش از 100 بازی در این پارک وجود دارد.

خوش و بش با پنگوئن‌ها

باورتان می‌شود که می‌توانید در دبی پنگوئن ببینید؟ بله، در آکواریوم باغ وحش زیر آب  امکان دیدن و بازی کردن با این موجود زیبا و بامزه وجود دارد. شما همچنین می‌توانید در این مکان، کوسه‌ها را هم ببینید و به مدت 30 دقیقه به آنها غذا دهید. در این آکواریوم شانس دیدن دیگر آبزیان را هم خواهید داشت. در آکواریوم دبی امکان دیدن کینگ کنگ هم وجود دارد. کینگ کنگ 750 کیلوگرم وزن دارد.

اسکی‌سواری در دل گرما

اگر دوست دارید در سفر تابستانی‌ خود به دبی، اسکی‌سواری کنید و در جایی با دمای 1 و 2 درجه سانتیگراد قرار بگیرید، انگار که زمستان است. این فضای پر از برف و یخ سه قسمت شامل سراشیبی یخی، پارک برفی و قسمت پنگوئن‌ها را دارد. یعنی شما علاوه بر اینکه می‌توانید در تابستان اسکی‌سواری کنید، امکان انجام تفریحات دیگر و بازی با پنگوئن‌ها را هم خواهید داشت.

اسکی سرپوشیده دبی را می‌توان به بزرگ‌ترین یخچال جهان تشبیه کرد چراکه ۶۰۰۰ تن برف سفید و تمیز در آن وجود دارد. یک سیستمی در این مکان استفاده شده است که می‌تواند هر شب 30 تن برف تولید کند. اگر لباس و تجهیزات اسکی ندارید می‌توانید از همین مکان تهیه کنید. پس نگران این مساله نباشید.

تفریحات ساحلی در دبی

بهترین تفریحات دبی در تابستان

در سفر تابستانی به دبی حتما تفریحات ساحلی را هم در لیست برنامه‌های خود بگذارید. در دبی هم سواحل عمومی و هم سواحل خصوصی وجود دارد که در برخی از آنها رستوران‌ها و کافه‌هایی هم هست. شما می‌توانید آفتاب بگیرید، شنا کنید و بعد از آن برای استراحت به این کافه‌ها و رستوران‌ها مراجعه نمایید.

جشنواره تابستانی دبی

اگر در ایام تابستان به دبی سفر کنید، می‌توانید در جشنواره تابستانی هم شرکت نمایید. در این رویداد 10 هفته‌ای که کل تابستان به طول می‌انجامد، علاوه بر تخفیف در هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و... برنامه‌ها و کنسرت‌های فراوانی هم برگزار می‌شود که شرکت در آنها می‌تواند سفرتان را جذاب‌تر کند. بنابراین سعی کنید لیست این برنامه‌ها را پیدا کنید و سفر تابستانی‌ خود را براساس این برنامه‌ها برنامه‌ریزی کنید.

کلام آخر

در این مطلب درباره تفریحات تابستانی دبی و کارهایی که می‌توانید در سفرتان به این شهر در تابستان اننجام دهید حرف زدیم. اگر درباره سفر به دبی در تابستان شک داشتید، پس از خواندن این مطلب باید شکتان برطرف شده باشد. وجود این همه تفریحات هیجان‌انگیز برای بسیاری از افراد به گرمای هوا اولویت دارد. اگر قصد سفر به دبی در تابستان را دارید می‌توانید قیمت ویزای دبی و دیگر اطلاعات مربوط به آن را از وبسایت توریک ببینید و ویزایتان را به صورت آنلاین تهیه کنید. اگر نکته دیگری درباره سفر تابستانی به امارات وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان