تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

۵۳ هزار تن گندم در گلستان گم شد

دادستان مرکز استان گلستان از ناپدید شدن ۵۳ هزار تن گندم در ۲ کارخانه آرد خبر داد. وی با بیان اینکه اداره غله این میزان آرد را به ۲ کارخانه استان گلستان به امانت برای نگهداری سپرده بود، ادامه داد:، اما هم اکنون از گندم‌های امانتی در این کارخانه‌ها اثری نیست.

۵۳ هزار تن گندم در گلستان گم شد

رویداد۲۴ محمود اسپانلو صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح چرایی اعلام جرم دادستان مرکز استان گلستان برای دو کارخانه آرد پرداخت و اظهار کرد: با توجه به کسری ۵۳ هزار و ۲۰۰ تُن گندم در گلستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستان مرکز استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اداره غله این میزان آرد را به ۲ کارخانه استان گلستان به امانت برای نگهداری سپرده بود، ادامه داد:، اما هم اکنون از گندم‌های امانتی در این کارخانه‌ها اثری نیست.

دادستان مرکز استان گلستان با تأکید بر اینکه به یکی از این دو کارخانه ۵۰ هزار تُن گندم و به دیگری سه هزار و ۲۰۰ تُن گندم برای نگهداری به امانت سپرده شده بود، خاطرنشان کرد: در همین راستا برای مالکان ۲ کارخانه آرد مذکور اعلام جرم شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این افراد، برای تعدادی از کارکنان این کارخانه‌ها و همچنین تعدادی از کارمندان اداره غله و خدمات بازرگانی استان گلستان در دادسرای گرگان اعلام جرم شده است.

اسپانلو با اشاره به‌اتهام این افراد، اضافه کرد: این پرونده با موضوع اخلال در نظام اقتصادی، تحصیل مال از طریق نامشروع و سهل انگاری منجر به تضییع بیت المال تشکیل شده و در حال رسیدگی است.


بیشتر بخوانید: نان چند نرخی در بازار به هم ریخته


وی با تأکید بر اینکه با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع، پرونده به صورت ویژه در دست بررسی و تکمیل تحقیقات است، خطاب به سودجویان و ایجادکنندگان اخلال در نظام اقتصادی کشور هشدار داد: دستگاه قضا در برخورد با هرگونه فساد، توجه به جناح‌ها، طیف‌ها و اینکه متهم با چه جایگاهی است توجه نمی‌کند و با قدرت و اقتدار در مسیر برخورد با فساد بر اساس قانون حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مشکلات حوزه آرد، نان و خبازی‌ها چند ماهی است که گریبان گیر استان گلستان شده و دستگاه قضا در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال علت‌یابی این موضوع بسیار مهم که با سفره و معیشت مردم در ارتباط بوده، هستند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گندم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ریاکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
0
4
پیدا میشه.
احتمالا بردن بکارن.
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
ما رکورد زدیم
خاک تو سرت
با این جمله ات
هر روز گرانی
اختلاس دزدی
تورم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
لابد به ترکمنستان و افغانستان قاچاق کردن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان