تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

در کدام هتل چابهار اقامت کنیم؟

شهر چابهار دارای هتل ۵ ستاره نمی‌باشد، اما هتل‌های ۴ ستاره آن از هتل‌های لوکس و لاکچری چیزی کم ندارند. گردشگرانی که تمایل به اقامت در هتل‌های لوکس دارند، می‌توانند هتل‌های ۴ ستاره چابهار را انتخاب نمایند. هتل‌های ۴ ستاره جزء بهترین هتل‌های چابهار به شمار می‌آیند.

در کدام هتل چابهار اقامت کنیم؟

رویداد۲۴ بندر چابهار با خورشید درخشان و سواحل زیبایش، روح آدمی را نوازش می‌دهد. چنانچه در سواحل متنوع چابهار به تماشای غروب رویایی خورشید ننشسته‌اید، سفر به این بندر زیبا و قدم زدن در ساحل دریای عمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قبل از سفر و رزرو بهترین هتل چابهار بهتر است با انواع هتل‌های آن آشنا شوید.

هتل‌های ۴ ستاره‌ چابهار

شهر چابهار دارای هتل 5 ستاره نمی‌باشد اما هتل‌های 4 ستاره آن از هتل‌های لوکس و لاکچری چیزی کم ندارند. گردشگرانی که تمایل به اقامت در هتل‌های لوکس دارند، می‌توانند هتل‌های ۴ ستاره چابهار را انتخاب نمایند. هتل‌های 4 ستاره جزء بهترین هتل‌های چابهار به شمار می‌آیند.

هتل لیپار چابهار

هتل 4 ستاره لیپار در سال 1383 در کنار ساحل دریای عمان ساخته شد. این هتل چابهار پاسخگوی تمام سلایق گردشگران بوده و با امکانات و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهد؛ رضایت آنها را کسب نموده است. هتل 4 طبقه لیپار دارای 108 واحداقامتی است که در طبقات اول تا سوم هتل قرار دارند. برخی از اتاق‌های هتل به جهت بالا بردن سطح تجهیزات و کیفیت خدمات، در سال 1394 مورد نوسازی قرار گرفتند.

این هتل بزرگ و دیدنی که در لابه‌لای درختان و دریا واقع شده، مناظر و چشم‌انداز بی‌نظیری را پیش روی مهمانان قرار می‌دهد تا طلوع و غروب زیبای خورشید را در کنار دریا به نظاره بنشینند و خاطره‌ای به یادماندنی را برای خود به ثبت برسانند. طراحی خاص اتاق‌های هتل باعث شده تا نمایی زیبا رو به فضای سبز و ساحل دریای عمان داشته باشند و انتظار مهمانان را از یک هتل ساحلی برآورده کرده است.

به جزء زیبایی‌های هتل، امکانات و خدمات رفاهی عالی هتل نیز بسیار رضایت‌بخش بوده و مهمانان با اقامت در این هتل چابهار، تجربه‌ای مانند هتل‌های 5 ستاره را خواهند داشت. امکانات ورزشی و رفاهی هتل شامل سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و... است که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

در کدام هتل چابهار اقامت کنیم؟

هتل فردوس چابهار

هتل 4 ستاره فردوس یکی از بهترین هتل‌های چابهار است که نامی درخور شان خود دارد. این هتل چابهار در سال 1395 در منطقه آزاد چابهار ساخته شد. هتل دو طبقه فردوس دارای 73 واحداقامتی است که مجهز به امکانات و خدمات بسیار خوبی می‌باشد. طراحی و معماری هتل به سبک مدرن بوده و به همین دلیل مهمانان تجربه اقامت، در هتلی لوکس و بسیار زیبا را خواهند داشت.

از امکانات و خدمات خوب هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، دستگاه ATM، رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، رستوران فست فود، اتاق بازی، فوتبال دستی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات بیدارباش، خدمات تور، اتاق چمدان، خدمات ویژه معلولین و... اشاره کرد. موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید چابهار داشته باشد.

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان یکی از بهترین و دلبازترین هتل‌های 4 ستاره چابهار است که در خیابان مولوی قرار گرفته و فاصله کمی تا ساحل دریا دارد. این هتل چابهار در فضایی بزرگ و محیطی متفاوت و زیبا ساخته شده که بیشتر به باغ ویلاهای روستایی شبیه است. هتل شاهان در اواخر سال 1396 بعد از بازسازی کلی به بهره‌برداری رسید.

هتل رویایی شاهان دارای دو فاز و 93 واحداقامتی می‌باشد. فاز اول هتل یک طبقه و فاز دوم یک ساختمان دو طبقه است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به‌صورت ساده و مدرن چیدمان شده و مجهز به امکانات مطلوبی بوده که توانسته رضایت مهمانان را جلب نماید. پارکینگ، فضای سبز، آلاچیق، چایخانه سنتی و مکانی برای استراحت در فضای باز هتل تعبیه شده است.

یکی از ویژگی‌های برتر هتل شاهان، سوئیت‌های شش نفره این هتل 4 ستاره است که با بیشترین امکانات در اختیار مهمانانی قرار می‌گیرد که به‌صورت گروهی مسافرت کرده‌اند. گردشگرانی که تمایل دارند با خانواده و یا دوستان خود به چابهار سفر کنند؛ انتخاب این سوئیت‌های 6 نفره گزینه بسیار مناسبی است. هتل فاصله کمی تا دریای کوچک چابهار، بازار سنتی و منطقه آزاد چابهار دارد.

پارکینگ، لابی، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، رستوران در فضای باز، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن همایش، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خدمات بیدارباش، خدمات تور، اتاق چمدان، خدمات تور شهری و... از امکانات و خدمات خوب هتل شاهان چابهار می‌باشد. استخر، خدمات پزشکی، خدمات ویژه معلولین و پارک کودکان از خدمات و امکاناتی است که باید به این هتل اضافه شود. زیرا یکی از بهترین هتل‌های چابهار به شمار می‌آید.

در کدام هتل چابهار اقامت کنیم؟

هتل لاله چایهار

هتل لاله، هتلی ساده اما شیک و مجلل است و برای گردشگرانی که تمایل دارند در هتلی باکیفیت اقامت نمایند گزینه بسیار خوبی است. این هتل چابهار، عضو گروه هتل‌های لاله، میزبان شایسته‌ای برای گردشگران و مهمانان، در کنار ساحل دریای عمان می‌باشد. در ساخت هتل از بهترین طراحی و متریال استفاده شده تا مهمانان اقامتی آرام و لذت‌بخش را تجربه نمایند.

امکانات و خدمات بسیار خوب هتل شامل پارکینگ، فروشگاه، آتلیه، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی‌شاپ، رستوران، کتابخانه، روم سرویس و خدمات رفاهی دیگری که برای تجربه بهتر مهمانان در هتل تعبیه شده است. هتل دسترسی خوبی به مراکز تفریحی چابهار مانند پارک سنگی، کلبه غواصی، پارک الغدیر و ساحل مکران دارد.

هتل‌های ۳ ستاره چابهار

از بهترین هتل‌های چابهار، هتل‌های ۳ ستاره این شهر است که از نظر کیفیت و قیمت شرایط بسیار خوبی دارند. به ‌دلیل متراژ و ظرفیت کم هتل‌های 3 ستاره، کمبود برخی از امکانات رفاهی هتل‌های 5 ستاره، احساس می‌شود اما از نظر امکانات اقامتی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

هتل آذین چابهار

هتل 3 ستاره آذین در سال 1396 ساخته شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های ساده، باکیفیت، نوساز و خوش‌قیمت است که در بلوار قدس چابهار قرار دارد. این هتل چابهار فاصله کمی تا ساحل دریا، اسکله شهید بهشتی، موزه چابهار، بازار سنتی، بازار ماهی، بازار فجر، مسجد جامع قدیم چابهار، سواحل صخره‌ای، دریاچه لیپار، درخت انجیر معابد و... دارد.

هتل آذین با 22 واحداقامتی و مجهز به امکانات و خدمات سطح بالا، آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان گرامی می‌باشد. از ویژگی‌های مثبت هتل می‌توان به برخورد و رفتار خوب پرسنل اشاره کرد. کارکنان و پرسنل خوش اخلاق و آموزش دیده هتل، بسیار محترمانه با مهمانان عزیز رفتار می‌کنند.

پارکینگ، فضای سبز، لابی، آسانسور، سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت و برگشت، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات تور، تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین و... از خدمات و امکانات بسیار خوب هتل به شمار می‌آیند.

در کدام هتل چابهار اقامت کنیم؟

هتل ونوس

هتل 3 ستاره ونوس چابهار در سال 1388 در محوطه بزرگ دانشگاه علوم دریانوردی چابهار ساخته شد و در سال 1395 به عنوان هتلی 3 ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. هتل یک طبقه ونوس دارای 27 واحداقامتی است که امکانات و خدمات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

این هتل چابهار در محوطه‌ای وسیع و در کنار دریا قرار گرفته و اتاق‌های هتل، چشم‌انداز زیبایی روبه دریا و ساحل زیبای آن دارند. هتل ونوس دارای ساحل اختصاصی و محیطی امن برای استراحت مهمانان است. کافی‌شاپ هتل نیز با نمایی روبه دریا طراحی شده تا مهمانان ساعاتی دلنشین را در کنار دریا تجربه کنند.

سخن پایانی

با سفر و اقامت در بهترین هتل چابهار، می‌توان از قدم زدن در کنار سواحل دریای عمان، حمام آفتاب در لب ساحل، شنا در آب‌های گرم دریا، بازدید از جاذبه‌های خارق‌العاده و طبیعی چابهار و گشت و گذار در این شهر بندری، نهایت لذت را برد.

برچسب ها: گردشگری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
راهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
هر هتلی رفتید مهم نیست از لذت همنشینی با بلوچ ها غافل نشید
امنیت این شهر برای مسافران خصوصا زنان بی نظیره
با اینکه زنهای خودشون خانه نشین هستن به هیچ عنوان به بقیه زنها نگاه نمیکنند
با اختلاف بسیار زیاد بهترین سفرم از نظر امنیت، قیمت، زیبایی و البته فرهنگ متفاوت به چابهار بود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان