تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

اختلاف شدید رئیس و فوتبالیست معروف/ مکالمه عجیب امباپه لو رفت!

کیلیان امباپه پس از این که قراردادش را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمدید نکرد، اختلاف شدیدی با ناصر الخلیفی مدیرعامل باشگاه پیدا کرده است.

اختلاف شدید رئیس و فوتبالیست معروف/ مکالمه عجیب امباپه لو رفت!

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: نشریه فرانسوی «اکیپ» بخشی از پیام‌های کیلین امباپه و ناصر الخلیفی را منتشر کرده که نشان از اختلاف شدید این‌ دو دارد.

درگیری ستاره پی‌اس‌جی با مدیران ادامه دارد و حتی برای مدت طولانی امباپه از لیست پاریسی‌ها در اردوی پیش‌فصل و بازی اول فصل مقابل لوریان خط خورد. با این حال امباپه به تمرین برگشت و برای بازی‌های بعدی آماده می‌شود، ولی بر سر موضعش که تمدید نکردن قرارداد است، مانده و بعید است قرارداد جدیدی امضا کند.


بیشتر بخوانید: سناریوی قدرتمند رئال مادرید برای جذب امباپه


نشریه «اکیپ» محتوای پیام‌های ناصر الخلیفی و کیلیان امباپه را منتشر کرده است که نشان می‌دهد درگیری‌های این‌دو بسیار جدی بوده است. الخلیفی در یکی از پیام‌ها به امباپه می‌گوید: «حالا خواهی دید! تو بازی نخواهی کرد! ما تسلیم نمی‌شویم و کوتاه نمی‌آییم» و امباپه هم در جواب نوشته است: «من خواهم دید؟ چه چیزی را خواهم دید؟ تو تنها رییسی هستی که من را بازی نمی‌دهی!»

در صورتی که ماجرای امباپه و پاری‌سن‌ژرمن به همین شکل بماند، این بازیکن فرانسوی سال آینده به عنوان بازیکن آزاد جواد خواهد شد و احتمالاً به رئال‌مادرید خواهد پیوست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان