تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ نسخه‌های الکتریکی و هیبریدی جدید معرفی شدند

نسل سوم پژو ۳۰۰۸ به طور رسمی توسط این خودروساز فرانسوی، هفت سال پس از عرضه نسل دوم، در اروپا معرفی شد.

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴

رویداد۲۴ بدون شک، نسل سوم پژو ۳۰۰۸ با پیشرانه‌های الکتریکی و فناوری داخلی و تکنولوژیکی جدید، فصل جدیدی را برای پرفروش‌ترین خودروی این برند فرانسوی رقم زده است. این کراس اوور C سگمنت بر اساس پلتفرم STLA گروه استلانتیس شکل گرفته و در دو تیپ Allure و GT با سه سطح آپشن و سه گزینه پیشرانه الکتریکی عرضه خواهد شد.

در نسل جدید ۳۰۰۸، زبان طراحی نوین پژو به وضوح قابل مشاهده است. در این زبان طراحی جدید، موتیف سه تایی پنجه شیر در چراغ‌های جلو همچنان حفظ شده است، اما چراغ‌ها به بالاترین قسمت این نما و به عبارتی، لبه پایینی کاپوت منتقل شده‌اند. همچنین، یک نوار مشکی رنگ، که در مرکز آن نوشته ۳۰۰۸ قرار دارد، این چراغ‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. جلوپنجره بدون قاب در دو طرف با سپر درهم می‌آمیزد و دو ورودی هوای عریض در پایین سپر به همراه دو ورودی هوای عمودی در دو طرف، تکمیل کننده نمای جلوی ۳۰۰۸ می‌باشند.

در نمای کناری، پژو ۳۰۰۸ حالت کوپه‌ای به خود گرفته است و نسبت به ۴۰۸، ارتفاع بیشتری را نشان می‌دهد. رینگ‌ها آیرودینامیک هستند و سقف و بدنه به صورت دورنگ طراحی شده‌اند. نمای عقب خودرو طراحی پویا با زوایای تند و تیز را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌ها در یک قاب مشکی یکپارچه طراحی شده‌اند و درِ صندوق فرم برجسته و متفاوتی دارد.

به طور کلی، نسل جدید این خودرو به یک کراس‌اوور کوپه تبدیل شده است، هرچند که پژو آن را یک شاسی بلند فست‌بک توصیف کرده است.

نمای داخلی پژو ۳۰۰۸

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ نسخه‌های الکتریکی و هیبریدی جدید معرفی شدند

پژو ۳۰۰۸ جدید اولین مدل تولیدی کمپانی پژو است که با جدیدترین نسخه از تکنولوژی i-Cockpit مجهز شده است. در داخل ۳۰۰۸، یک نمایشگر منحنی ۲۱ اینچی قرار دارد که کلاستر و صفحه نمایش اطلاعاتی-سرگرمی را در بالای غربیلک فرمان کوچک و جدید پژو به صورت یکپارچه در بر می‌گیرد. همچنین، یک نمایشگر لمسی کوچکتر نیز با میانبر‌های قابل تنظیم در کنسول مرکزی قرار دارد. در کابین ۳۰۰۸، انتخابگر وضعیت دنده بین نمایشگر میانبر و کلید استارت نیز قرار دارد. نورپردازی داخلی گسترده کانسپت مانند و استفاده از پارچه‌های باکیفیت، از ویژگی‌های دیگری است که در کابین ۳۰۰۸ قابل توجه است.

پژو ۳۰۰۸ جدید با امکاناتی مانند ایربگ‌های جلو و کناری و پرده‌های هوا، کلاستر دیجیتال و یک مانیتور یکپارچه ۲۱ اینچی، سیستم استارت و ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، شارژر بی‌سیم، کروز کنترل، آینه‌های عقب با صفحه نمایش، نورپردازی داخلی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور‌های نور و باران، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور‌های پارک جلو و عقب، رادار خطی و... به موفقیت اضافه شده است.

ابعاد و فضا‌ها پژو ۳۰۰۸

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ نسخه‌های الکتریکی و هیبریدی جدید معرفی شدند

پژو E-۳۰۰۸ دارای حجم صندوق عقب ۴۷۰ لیتر در نسخه با دیفرانسیل جلو و ۵۲۰ لیتر در نسخه با چهار چرخ محرک است. علاوه بر این، در فضای داخلی این خودرو، ۱۷ محفظه ذخیره سازی مختلف پراکنده شده است که مجموعاً به ۳۴ لیتر می‌رسند. ابعاد پژو E-۳۰۰۸ به ترتیب برابر با ۴.۵۴ متر برای طول، ۱.۸۹ متر برای عرض و ۱.۶۴ متر برای ارتفاع است.

مشخصات فنی پژو ۳۰۰۸ جدید

در نسخه اول پژو E-۳۰۰۸، از یک پکیج باتری با ظرفیت ۷۳ کیلووات‌ساعت و ولتاژ ۴۰۰ ولتی با ترکیبی از نیکلز، منگنز و کبالت استفاده می‌شود. این نسخه دارای یک موتور الکتریکی در محور جلو است. قدرت این نسخه به‌عنوان ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور آن ۳۴۳ نیوتن-متر اعلام شده است. شعاع حرکتی این مدل نیز به مقدار ۵۲۵ کیلومتر است.

در نسخه بعدی پژو E-۳۰۰۸، علاوه بر موتور الکتریکی در محور جلو، یک پیشرانه الکتریکی نیز در محور عقب قرار دارد. این پیشرانه الکتریکی دارای قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۶۶ نیوتن-متر است. حداکثر قدرت ترکیبی این مدل پژو E-۳۰۰۸ برابر با ۳۲۰ اسب بخار است و شعاع حرکتی آن همچنان ۵۲۵ کیلومتر می‌باشد.

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ نسخه‌های الکتریکی و هیبریدی جدید معرفی شدند

در نسخه سوم پژو E-۳۰۰۸، از یک موتور الکتریکی در محور جلو و یک پک باتری با ظرفیت ۹۸ کیلووات‌ساعت استفاده می‌شود. حداکثر قدرت این مدل برابر با ۲۳۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن نیز ۳۴۳ نیوتن-متر است. شعاع حرکتی این مدل به مقدار ۷۰۰ کیلومتر خواهد بود. شارژ نسخه‌های عادی از ۲۰ تا ۸۰ درصد در ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و در نسخه اکستندد رنج، این فرآیند کمتر از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. برای بهره‌برداری به‌حداکثر از ظرفیت باتری، پژو E-۳۰۰۸ تمام برقی به‌جای سیستم گرمایش داخلی معمولی، با استفاده از یک پمپ حرارتی عرضه می‌شود.

همچنین برای علاقه‌مندان به خودرو‌های درون سوز و هیبریدی، کمپانی پژو، کراس اوور ۳۰۰۸ جدید را با یک پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوشارژ ۱۳۶ اسبی و یک واحد ۱.۶ لیتری توربوشارژ هیبریدی نیز عرضه خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار خودرو ، پژو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
0
1
با اینهمه واردات ماشین کجاست جاده و جای پارک انها .چهل ساله مگر جاده ایی ساخته شده خدا پدر رضاشاه روبیامرزد که این جاده هارا ساختن که هنوز اصلی ترین درکشور هستن..کشور هاییکه بیابان بودن شدن بهترین شهرها وجاده هاهمین بغل ما .امارات .قطر..عربستان..وووو.ولی ما کجاییم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
اونی که خودشو به خواب زده فقط با تازیانه فرشتههای مرگ از خواب بیدار میشه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان