تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

صحنه احساسی؛ اشک قهرمان برای رقیب!

ژانگ یوفی، قهرمان شنای زنان چین، از اینکه رقیب ژاپنی با شکست سرطان روی سکو رفت به گریه افتاد.

صحنه احساسی؛ اشک قهرمان برای رقیب!

رویداد۲۴ رکنا نوشت: چی جیانگ ریکاکو در بازی‎‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در رشته شنا بی‌‎رقیب بود و موفق شد شش مدال طلا و دو نقره به دست آورد.

یوفی در آن زمان هنوز سن زیادی نداشت، اما پس از آن این دو نفر به رقبای خوبی برای یکدیگر تبدیل شدند و در طول چند سال اخیر به یکدیگر جسارت دادند، با هم دوست شدند و برای رسیدن به رکورد‌های هم تلاش کردند.

با این حال، چی جیانگ در سال ۲۰۱۹ به سرطان خون مبتلا شد. در آن زمان افراد بسیاری نبودند که باور داشته باشند این ستاره ژاپنی می‌تواند بار دیگر به میادین برگردد.


بیشتر بخوانید: چهره باورنکردنی بوکسور ایرانی پس از ناکامی از حریف هندی


صحنه احساسی؛ اشک قهرمان برای رقیب!

روند درمانی سخت و طولانی بود، اما او استقامتی بی‌نظیر از خودش نشان داد و فقط برای بهبود حال خودش تلاش نکرد. این قهرمان ژاپنی با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی سعی کرد به دیگر بیماران مشابه خودش هم روحیه بدهد. چی جیانگ در مارس ۲۰۲۰ بار دیگر به تمرینات شنا برگشت. قدم به قدم از مسابقات داخلی ژاپن شروع کرد و به مسابقات بین المللی رسید، اما به دلیل این که شرایط جسمانی‌اش هنوز به صورت کامل به دوران اوج برنگشته در بازی‌های آسیایی در رقابت‌های زیادی حضور پیدا نکرد و تمرکزش روی شنای ۵۰ متر پروانه بود و امید داشت مدالی به دست آورد.

او توانست پس از یوفی و یو ییتینگ به عنوان نفر سوم به خط پایان برسد و همین فریاد شادی و تشویق هواداران حاضر در سالن را برای او به همراه داشت.

یوفی زمانی که دید رقیب قدیمی با مدال برنز به سمت مربی‌اش می‌دود، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. او در حالی که سعی می‌کرد اشک‌ها را از روی صورتش پاک کند، به سمت چی جیانگ رفت و او را در آغوش گرفت تا صحنه جذاب و احساسی را در بازی‌های آسیایی هانگژو رقم زده باشد.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازی های آسیایی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان