تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساطی گوشی

دلایل متعددی باعث می‌شوند که افراد، خرید اقساطی گوشی را به خرید نقدی آن ترجیح دهند. حال سوال پیش می‌آید که برای خرید اقساطی به کجا مراجعه کنیم؟ جهت پاسخ به این پرسش، قصد داریم، بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساطی گوشی را معرفی نماییم.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساطی گوشی

رویداد۲۴ دلایل متعددی باعث می‌شوند که افراد، خرید اقساطی گوشی را به خرید نقدی آن ترجیح دهند. حال سوال پیش می‌آید که برای خرید اقساطی به کجا مراجعه کنیم؟ جهت پاسخ به این پرسش، قصد داریم، بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساطی گوشی را معرفی نماییم. ما به دنبال مراکزی هستیم که علاوه بر عرضه محصولات اصل و باکیفیت، به قیمت مناسب و خدمات پس از فروش نیز اهمیت بدهند؛ همچنین راحت و سریع بودن فرآیند خرید گوشی به نوبه خود مهم است.

مزایای خرید اقساطی گوشی از فروشگاه‌های اینترنتی

احتمالاً برای برخی خوانندگان این سوال پیش می‌آید که چرا باید خرید اقساطی گوشی را انتخاب کرده و برای انجام این کار به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنیم؟ در جواب باید گفت که خرید قسطی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر، مزایای زیادی دارد.

مزایای خرید گوشی به صورت اقساطی:

  • امکان خرید یک تلفن همراه نو با مبلغ اندک

  • امکان پرداخت هزینه گوشی در یک بازه زمانی مشخص (نسبتاً طولانی)

  • امکان خرید یک گوشی موبایل با مدل بالاتر (به علت مناسب بودن شرایط خرید)

برای بررسی دلایل بیشتر مزایای خرید اقساطی گوشی موبایل، این مقاله را مطالعه نمایید.

حال به بیان مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی گوشی می‌پردازیم:

  • در یک فروشگاه اینترنتی، با تنوع فوق‌العاده گوشی‌ها مواجه هستیم.
  • امکان مقایسه هم‌زمان مدل‌های مختلف گوشی از برندهای گوناگون در یک یا چند صفحه سایت

  • سرعت بالای پروسه سفارش و دریافت گوشی (صرفه‌جویی قابل توجه در زمان خرید)

  • معمولاً قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی، مناسب‌تر از قیمت آنها در بازار فیزیکی است.

  • برخورداری از تخفیفات و شرایط ویژه خرید در مناسبت‌های مختلف

فروشگاه‌های برتر اینترنتی خرید اقساطی گوشی

با توجه به آشنایی روز افزون مردم با خرید و فروش اینترنتی، در حال حاضر تعداد فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌کننده گوشی موبایل، بسیار زیاد است. در بخش‌های بعدی مقاله، تلاش کرده‌ایم، با بررسی شرایط مختلف فروشگاه‌ها و نظرات کابران، بهترین‌های این حوزه را معرفی کنیم.

کوروشاپ

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساطی گوشی

اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر داشتن بهترین شرایط فروش اقساطی، همواره جدیدترین محصولات را عرضه کند، فروشگاه اینترنتی کوروشاپ، بهترین انتخاب برای شماست. این مجموعه، سابقه درخشانی دارد و برخلاف بسیاری فروشگاه‌های دیگر، به صورت اختصاصی بر روی فروش گوشی و لوازم جانبی تلفن همراه تمرکز کرده است. در ضمن، این شرکت نمایندگی رسمی موبایل‌های سامسونگ، اپل و شیائومی به شمار می‌رود.

خرید اقساطی گوشی از فروشگاه کوروشاپ، بسیار راحت می‌باشد. کافی است پس از بررسی اولیه، گوشی مورد نظر خود را انتخاب نموده و فرم موجود در سایت را تکمیل کنید. پس از تایید مدارک، از طرف شرکت با شما تماس گرفته می‌شود و پروسه تحویل گوشی، بسیار سریع‌تر از آنچه تصورش را می کنید، طی می‌گردد.

شایان ذکر است که در بخش فروش اقساطی سایت کوروشاپ، دو فرم وجود دارد؛ یکی از آنها، فرم درخواست خرید برای مشاغل آزاد است و دیگری برای کارمندان. از طریق این فرم، باید مدارک لازم را که تصویر یک برگ چک و کپی جواز کسب (مشاغل آزاد) را شامل می‌شود، آپلود نمایید.

ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی کوروشاپ

کوروشاپ در زمره سایت‌هایی قرار می‌گیرد که شرایط بسیار خوبی برای خرید اقساطی فراهم کرده است و به جلب رضایت مشتریان خود بسیار اهمیت می‌دهد. به منظور آشنایی بیشتر خوانندگان گرامی با این فروشگاه اینترنتی، ویژگی‌ها و مزایایی آن را به صورت زیر لیست کرده‌ایم:

  • فروش انواع گوشی با بهترین قیمت (تضمین قیمت)
  • تضمین اصالت و کیفیت گوشی موبایل

  • پشتیبانی سریع و 24 ساعته (حتی در ایام تعطیل) برای کلیه خریدهای نقدی و اقساطی

  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن

  • امکان خرید اقساطی گوشی در سراسر ایران

  • ارسال سریع گوشی به درب منزل

  • شرایط راحت خرید اقساطی

  • تنوع بالای محصولات و امکان مقایسه ارقام مختلف گوشی از نظر کیفیت ساخت، امکانات، قیمت و ...

  • امکان تعیین مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط به دلخواه مشتری

دیجی کالا

دیجی کالا از جمه سایت‌های پرفروش به شمار می‌رود و سال‌هاست که نام آن سر زبان‌ها افتاده است. این سایت، فروشگاهی کامل است و تقریباً هر کالایی (از خوردنی و پوشیدنی گرفته تا لوازم منزل، محصولات دیجیتال و ...) را می‌توان در آن یافت اما برخی افراد از این موضوع خبر ندارند که دیجی کالا، امکان خرید اقساطی برخی کالاها از جمله گوشی موبایل را نیز فراهم کرده است.

در سایت دیجی کالا می‌توانید، همه مدل‌های جدید و قدیمی گوشی را از برندهای گوناگون (مشهور و کمتر شناخته شده) با قیمت‌های مختلف پیدا کنید. دیجی کالا، همواره جدیدترین گوشی‌های وارد شده به بازار را به صورت جداگانه معرفی می‌کند. پروسه خرید اقساطی گوشی از طریق این سایت، تقریباً مشابه سایر سایت‌ها می‌باشد اما در مقایسه با سایت‌هایی که به صورت ویژه بر روی فروش گوشی تمرکز کرده‌اند، تحویل گوشی در سایت دیجی کالا اندکی طول می‌کشد.

قسطی کلاب

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساطی گوشی

قسطی کلاب از جمله سایت‌های معتبری محسوب می‌شود که فروش اقساطی کالاهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. در این سایت علاوه بر انواع گوشی موبایل، امکان خرید لوازم خانگی، اداری، محصولات دیجیتال و وسایل نقلیه به صورت اقساطی وجود دارد.

تضمین کیفیت و تحویل سریع کالا، شعار مجموعه قسطی کلاب است. برای خرید از این سایت، کافی است وارد بخش خرید اقساطی شده و فرم مربوطه را تکمیل کنید. هر چند که قسطی کلاب در حوزه عرضه محصولات گوناگون فعالیت می‌کند اما گوشی‌های آن تنوع قابل قبولی دارند و دست شما برای انتخاب باز است.

تکنولایف

تکنولایف، یکی دیگر از فروشگاه‌های مشهوری است که امکان خرید اقساطی کالاها را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این سایت در حوزه فروش گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، رایانه، ماشین‌های اداری، هدفون، محصولات دیجیتالی مثل ساعت هوشمند و لوازم خانگی فعالیت می‌کند اما به نظر می‌رسد که گوشی تلفن همراه، کامپیوتر و لوازم جانبی آن، اصلی‌ترین محصولات این مجموعه باشند.

برای خرید گوشی مناسب از سایت تکنولایف، ابتدا هدف خود را مشخص کنید؛ چرا که در این سایت، دستگاه‌های موبایل بر مبنای معیارهایی مثل گیمینگ (مناسب بازی)، کیفیت دوربین، باتری، قابلیت شارژ سریع، ضد آب بودن و قابلیت 5G دسته‌بندی شده‌اند؛ البته سایر دسته بندی‌های رایج (بر اساس برند، مدل، قیمت و ...) نیز در سایت مشاهده می‌شوند.

پس از انتخاب گوشی مناسب، ثبت سفارش و خرید گوشی از طریق سایت تکنولایف، بسیار راحت است و فرآیند سریعی دارد. کافی است، درخواست خود را از طریق فرم سایت ثبت کنید. در این سایت نیز کیفیت محصولات تضمین می‌شود.

قسطی مارکت

نام این فروشگاه، تا حدودی گویای ماهیت آن است. به واسطه این سایت می‌توان انواع گوشی موبایل و لوازم دیجیتال، لوازم خانگی و لوازم مربوط به دکوراسیون داخلی را به صورت اقساطی خریداری کرد.

تضمین کیفیت، ارسال سریع کالا و پشتیبانی عالی، مهم‌ترین ویژگی‌های قسطی مارکت هستند. همانند کوروشاپ و سایر مجموعه‌های مشابه، برای خرید اقساطی گوشی از طریق این سایت، نیاز به داشتن ضامن و مراجعه به بانک نیست. کافی است، از طریق فرم سایت، مشخصات خود را وارد کرده و مدارک لازم را آپلود نمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله، با چند مورد از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساطی گوشی آشنا شدیم. اگر هنوز هم برایتان سوال است که برای خرید گوشی به کدام سایت مراجعه کنید، باید بگوییم که از نظر ما سایت‌هایی که به صورت ویژه بر روی فروش اقساطی گوشی تمرکز کرده‌اند، بهتر هستند؛ البته با این شرط که سایر شرایط (مانند گارانتی محصولات و تضمین قیمت) را نیز داشته باشند. در میان همه فروشگاه‌های معرفی شده، ما سایت اینترنتی کوروشاپ را ترجیح می‌دهیم.

برچسب ها: خرید اینترنتی
نظرات شما