تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

معرفی هتل های استانبول با پارک آبی و امکانات تفریحی

اگر در جستجوی هتل های استخردار استانبول هستید، نباید نا‌امید شوید. در این مقاله به معرفی 4 هتل خواهیم پرداخت که با داشتن استخر، تفریحات آبی و امکانات مناسب یک سفر هیجان انگیز و به یادماندنی برایتان به رقم خواهند زد. پیش از انتخاب محل اقامت خود در استانبول حتما این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

رویداد۲۴ هتل های استانبول امکانات منحصر‌به‌فردی در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. هر هتل بر اساس امکانات خود مورد توجه گروه خاصی از گردشگران قرار می‌گیرد. اگر عاشق تفریحات آبی هستید، رزرو هتل‌هایی با پارک آبی، استخر سرپوشیده و استخر روباز می‌تواند یک موهبت بزرگ در این شهر باشد، خصوصا اگر بدانید نسبت به هتل های آنتالیا، مراکز اقامتی کمی در استانبول از تفریحات آبی برخوردار هستند.

با این حال اگر در جستجوی هتل های استخردار استانبول هستید، نباید نا‌امید شوید. در این مقاله به معرفی 4 هتل خواهیم پرداخت که با داشتن استخر، تفریحات آبی و امکانات مناسب یک سفر هیجان انگیز و به یادماندنی برایتان به رقم خواهند زد. پیش از انتخاب محل اقامت خود در استانبول حتما این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

کدام هتل های استانبول تفریحات آبی دارند؟

هتل‌های متعددی در شهر رویایی استانبول وجود دارد که هر یک امکانات متفاوتی دارند. برخی از این هتل‌ها ویوی جذابی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند، برخی دیگر از لحاظ نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری موقعیت مناسبی دارند و پاره‌ای دیگر از هتل‌ها به امکانات بی‌نظیر خود مشهور هستند. صد‌البته یکی از جذاب‌ترین امکانات هر هتل داشتن تفریحات آبی مثل پارک آبی، استخر و ... است. اگر می‌خواهید به بزرگترین شهر ترکیه سفر کنید، احتمالا انتخاب یک هتل با برخورداری از چنین امکاناتی در اولویت شما قرار داشته باشد.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

معرفی هتل های استانبول با پارک آبی و امکانات تفریحی

استخر هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

آیا فکر می‌کنید امکانات هتل های استانبول اولین معیاری است که گردشگران به آن توجه می‌کنند؟ شاید در مورد سایر هتل‌ها این موضوع صادق باشد، اما در زمان بررسی قصر چراغان پالاس این موضوع به طور کامل نقض می‌شود. چراغان پالاس نه فقط یک هتل، بلکه یک کاخ پادشاهی به جامانده از قرن 19 میلادی است. بدون شک اقامت در این هتل تاریخی برای هر فردی جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. منتهی اگر خواهان رزرو یک هتل استخردار در شهر استانبول هستید، ارزش این هتل برای شما دوچندان خواهد شد، چرا که یک استخر رویایی در حیات آن برای شناکردن وجود دارد.

مسئله زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید استخر چراغان پالاس دقیقا در مجاورت با تنگه‌ی بسفر ساخته شده است. به‌طوری که با شناکردن در استخر این مجموعه می‌توانید چشم‌اندازی از تنگه را تماشا کنید. البته این مرکز اقامتی برای طرفداران تفریحات آبی امکانات دیگری هم دارد. سونا، جکوزی و حتی خدمات اسپا در این هتل به میهمانان ارائه می‌شود. چه‌چیزی هیجان‌انگیزتر از اقامت در یک مکان تاریخی با لذت تفریحات آبی! اقامتی که در کمتر جایی از جهان می‌توان آن را تجربه کرد.

هتل سی وی کی استانبول

معرفی هتل های استانبول با پارک آبی و امکانات تفریحی

استخر هتل سی وی کی استانبول

اگر به‌دنبال بهترین هتل های استخردار استانبول می‌گردید، شاید هتل سی وی کی استانبول بتواند نظر شما را به خود جلب کند. این هتل 5 ستاره یکی دیگر از مراکز اقامتی لوکس در استانبول است که علاوه بر اتاق‌های مجلل، تفریحات منحصر‌به‌فردی را در اختیار گردشگران می‌گذارد. نکته جالب درباره‌ی اتاق‌های این هتل ویوی آن است که همگی رو به تنگه‌ی بسفر باز می‌شوند و یک نمای خیره کننده دارند. منتهی شاید نکته جالب توجه سی وی کی، حداقل در این مقاله، استخر روباز آن باشد.

اگرچه استخر این هتل در وسط ساختمان اصلی بنا شده است، اما سقف آن باز می‌باشد، به‌طوری که در فصول گرم سال مسافران می‌توانند پس از شناکردن روی صندلی نشسته و آفتاب بگیرند. سی وی کی مانند تمام هتل‌های 5 ستاره امکانات بیشماری دارد که آشنایی با آنها نیز می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد. با اقامت در این هتل می‌توانید به صورت رایگان از سونا، مرکز تناسب اندام و سایر امکانات تفریحی بهره‌مند شوید. البته خدماتی نظیر ماساژ، اسپا و ... نیز در این مرکز اقامتی دایر است و می‌تواند برای علاقه‌مندان جذاب باشد.

هتل سوئیسوتل بسفروس استانبول

معرفی هتل های استانبول با پارک آبی و امکانات تفریحی

استخر هتل سوئیسوتل بسفروس استانبول

سوئیسوتل بسفروس از جمله هتل های استانبول است که هر‌آن‌چیزی که برای لذت بردن از سفر را بخواهید یکجا فراهم می‌کند. نکته جالب درباره این هتل برای دوستداران تفریحات آبی این است که دو استخر هیجان‌انگیز در آن برای گذراندن اوقات‌فراغت وجود دارد؛ یکی در حیات و یک استخر شاهانه در پشت بام. استخری که در حیات قرار دارد، در فضای سرسبز هتل محصور شده است، اما استخر دیگر آن یک نمای فوق‌العاده دارد. در این استخر می‌توانید همزمان با شنا از تماشای منظره‌ی زیبای تنگه‌ی بسفر لذت ببرید.

البته این استخرها تنها بخشی از امکانات جالب هتل سوئیسوتل بسفروس محسوب می‌شوندخدمات اسپا، ماساژ، ترمیم مو، فیشیال و ... از دیگر امکاناتی است که مسافران را به یک تجربه‌ی بی‌نظیر سوق می‌دهد.

هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا استانبول

معرفی هتل های استانبول با پارک آبی و امکانات تفریحی

استخر هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا استانبول

ویندهام گرند کالامیس مارینا یکی دیگر از هتل های استخردار استانبول است که یک هتل باشکوه و زیبا محسوب می‌شود. این هتل نیز در دسته هتل‌های 5 ستاره قرار می‌گیرد. استخر هتل در پشت بام آن قرار گرفته است و مسافران می‌توانند ضمن آبتنی از منظره‌ی زیبای اسکله کالامیس لذت ببرند. وجود رستوران، کافی‌شاپ و سایر خدمات رفاهی تفریحی در هتل پیش رو اقامت در این مرکز را به یک اقامت رویایی تبدیل کرده است، خصوصا اگر مدت‌هاست به‌دنبال یک هتل استخردار در شهر استانبول هستید.

سایر امکانات هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا تفاوت چندانی با امکانات هتل های استانبول، خصوصا هتل‌های 5 ستاره ندارد. در واقع شما می‌توانید مشابه تمام اقامتگاه‌های فوق لاکچری از خدمات اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، سونا و حتی حمام ترکی بهره‌مند شوید. با این حال هیچ‌چیز به گرد پای استخر این مجموعه نمی‌رسد. شناکردن با چشم‌انداز اسکله کالامیس حس‌و‌حال خاصی دارد، خصوصا این که دور‌تا‌دور استخر صندلی و چتر برای آفتاب گرفتن قرار گرفته است. اگر از استخر این هتل استفاده کنید، بدون شک عاشق آن خواهید شد.

چگونه باید هتل های استانبول را رزرو کنیم؟

همانطور که گفته شد، امکانات هتل های استانبول با یکدیگر متفاوت است و شما بسته به اینکه چه نوع امکاناتی را در اولویت قرار می‌دهید، می‌توانید اقدام به رزرو آنها کنید. در این مطلب به بررسی چند نمونه از هتل های استخردار استانبول پرداختیم که فکر می‌کنم برای طرفداران تفریحات آبی اقامت در چنین مراکزی بسیار خاطره انگیز باشد. اما شاید سوال این باشد که چگونه باید این هتل‌ها را رزرو کنیم؟

سایت بوکینگ یک سایت تخصصی در زمینه رزرو انواع هتل در شهرهای مختلف است. شما می‌توانید از طریق این سایت تخصصی هتل‌های موجود در اکثر شهرهای دنیا را مشاهده کرده و آنها را رزرو نمایید. چنانچه می‌خواهید به استانبول سفر کنید، کافی است وارد سایت بوکینگ شده و با بررسی امکانات هر هتل بهترین گزینه را باتوجه به سلیقه و بودجه‌ی خود رزرو نمایید. شما می‌توانید پس از مقایسه قیمت هتل های استانبول و امکانات آنها یک هتل متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. فراموش نکنید تعیین محل اقامت پیش از آغاز سفر بسیار مهم است، چرا که این‌کار دغدغه‌های شما را به‌شدت کاهش می‌دهد. پس با رزرو هتل از بوکینگ سفری آسوده خاطر داشته باشید!

برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان