تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش سفیر ایران به حواشی حضور عوامل برنامه ثریا در منطقه جنگی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در واکنش به حواشی پیش آمده در ماجرای حضور خبرنگاران ایرانی در لبنان گفت: تیم خبری ثریا مجوز‌های لازم را داشتند؛ اما بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی موجب حادثه مذکور شد.

واکنش سفیر ایران به حواشی حضور عوامل برنامه ثریا در منطقه جنگی
رویداد۲۴ مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: دیشب ساعت‌ها پیگیر نجات و خروج تیم خبری ثریا از منطقه جنگی بودم تا آنکه ارتش لبنان آن‌ها را از نقطه خطر نجات داد.

وی ادامه داد: مجروح شدن برادر ارزشمند و انقلابی‌مان اقای محسن مقصودی موجب نگرانی ما شد. مجوز‌های لازم را داشتند؛ اما بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی موجب حادثه مذکور شد.

گفتنی است؛ بعد از ظهر پنجشنبه گروهی از مستندسازان ایرانی برنامه ثریا که برای تهیه مستندی در مرز لبنان مستقر بودند هدف گلوله بارن ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

پنج ساعت گلوله باران محل استقرار خبرنگاران ایرانی منجر به مجروحیت مجری این برنامه تلویزیونی و شهادت یکی نیروی لبنانی شد.

حزب‌الله لبنان روز جمعه اعلام کرد در پاسخ به حمله روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و غیرنظامیان که منجر به شهادت «ربیع البقاعی» شد، رزمندگان، نیرو‌های پیاده‌نظام اسرائیل را در نزدیکی پایگاه «برانیت» با موشک‌های مناسب هدف قرار دادند که در پی آن ۳ نظامی صهیونیست کشته و ۴ نظامی زخمی شدند

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل ، لبنان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
0
1
شهادت نصیبشون نشد؟ حقشون ضایع شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان