تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار کرمی: یگان ویژه‌های پلیس به سامانه تشخیص لیدر‌ها و محرکان بی‌نظمی تجهیز می‌شود!

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا از استفاده از سامانه جدید هوشمند در حوزه ماموریت‌های خود خبر داد و گفت: سامانه جدید با تشخصی لیدر‌ها و محرکان بی‌نظمی به طور هوشمند و الکترونیک، هزینه برخورد را به طور محسوس کاهش خواهد داد.

سردار کرمی: یگان ویژه‌های پلیس به سامانه تشخیص لیدر‌ها و محرکان بی‌نظمی تجهیز می‌شود!

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه با اشاره به اینکه طرح سامانه «مصاف» از سه سال پیش در برنامه یگان‌های ویژه پلیس قرار گرفته است، گفت: این طرح با اولویت هوشمندسازی پلیس دارای ۱۲ زیرمجموعه است.

 بخش‌هایی از گفتگو‌های سردار کرمی را در ادامه می‌خوانید:

*هر کدام از زیرمجموعه‌های این طرح با اولویت هوشمند سازی در حال تدوین است و نیاز سنجی‌های یگان‌های ویژه را بر اساس آن تعریف می‌کند.

* از این نوع سلاح به طور خاص در نیرو‌های «نوپو» (نیرو‌های ویژه پاد وحشت) برای مقابله با تیم‌های تروریستی استفاده خواهد شد.

*علاوه بر این سلاح لیزری را برای نخستین بار در کشور تولید کردیم که به طور کامل بومی بوده و به دست توانای متخصصین داخلی وزارت دفاع طراحی و ساخته شد و به تولید انبوه رسیده است.


بیشتر بخوانید: انتقاد صریح سردار رادان در اجرای نصب دوربین روی البسه پلیس


*از ویژگی‌های سامانه مصاف کمک به نیرو‌های ویژه در درگیری و اغتشاشات است که می‌تواند با چهره‌شناسی، ویژگی افراد از جمله مدت زمان حضور فرد در محل، اشیای همراه مانند سلاح سرد و گرم و همچنین جنسیت فرد را مشخص کرده تا اهداف سوژه مشخص شود.

*این سامانه بسته کاملی است که می‌تواند سرشاخه‌های اصلی و افراد محرک را شناسایی کند و با کمترین هزینه صحنه اغتشاش مدیریت شود و آرامش عمومی به مردم بازگردد.

*کاهش آسیب به نیرو‌های یگان نیز هدف دیگر توسعه تجهیزات و ادوات است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سردار کرمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
2
تنها حکومتی که فقط با مردم خودش درگیر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
1
وای چقدر حرفه ای شدن!!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان