تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

ساخت ورزشگاه جدید در کشور عربستان روی نوک کوه!

استادیوم جدیدی در کشور عربستان ساخته خواهد شد که فوق العاده زیبا است. عربستانی‌ها برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ در حال ساخت و تکمیل استادیوم‌های این کشور هستند. استادیوم جدید این کشور در شهر قیدیه و روی کوه ساخته می‌شود و شاهزاده محمد بن سلمان نام دارد.

ساخت ورزشگاه جدید در کشور عربستان روی نوک کوه!

رویداد۲۴ استادیوم جدیدی در کشور عربستان ساخته خواهد شد که فوق العاده زیبا است. فوتبال و ورزش عربستان در چند سال اخیر با توجه به کمک بلاعوض دولت سعودی و سرمایه صندوق سرمایه گذاری عمومی، پیشرفت چشم گیری داشته است. این پیشرفت از انتقال عجیب و بزرگ کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان شروع شد و پس از آن انتقال هایی نظیر نیمار، کولیبالی، یاسین بونو، روبن نوش، سادیو مانه و ... ادامه پیدا کرد و اکثر توجه ها و چشم ها را به کشور عربستان برد.

حال عربستانی ها برای گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا 2027 در حال ساخت و تکمیل استادیوم های این کشور هستند. استادیوم جدید این کشور در شهر قیدیه و روی کوه ساخته می شود و شاهزاده محمد بن سلمان نام دارد. استادیوم شاهزاده محمد بن سلیمان در شهر قیدیه بنا می شود که تنها 40 دقیقه با شهر ریاض فاصله دارد. استادیوم مجلل عربستانی ها روی نوک کوهی است که ارتفاعی 200 متری دارد و با توجه به تصاویر احتمالی که از این پروژه منتشر شده، یکی از چشم نوازترین استادیوم های فوتبال را شاهد خواهیم بود. این سرمایه گذاری بزرگ فقط نگاه ورزشی و تفریحی ندارد بلکه در درازمدت تحول در جنبه های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری را دنبال می کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان