تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲

فیلم خلاصه بازی سپاهان و الهلال

تیم فوتبال الهلال عربستان با نتیجه سه بر یک سپاهان ایران را شکست داد تا با پیروزی شش بر دو در مجمع بازی‌های رفت‌وبرگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به یک‌چهارم نهایی صعود کند.

رویداد۲۴ فوتبال سپاهان ایران امشب _پنج‌شنبه سوم اسفند_ در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کینگدام‌آرنا میهمان الهلال عربستان بود و با قبول شکست سه بر یک از گردونه مسابقات کنار رفت. گفتنی است دیدار رفت دو تیم با پیروزی سه بر یک الهلال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به پایان رسیده بود.

پس از خراب‌شدن موقعیت‌های گلزنی فراوان در نیمه‌اول توسط بازیکنان سپاهان، فرشاد احمدزاده هافبک سپاهانی‌ها در نیمه دوم روی بازی‌سازی عالی دابو و پاس عالی اعرابی موفق شد اولین گل بازی را به‌ثمر برساند تا ورزشگاه کینگدام‌آرنا برای دقایقی به سکوت دعوت شود. او با این گل، اولین ایرانی فاتح استادیوم فوق‌العاده کینگدام‌آرنا لقب گرفت.

با این وجود به یک‌باره همه‌چیز برعکس شد و پس از اخراج مستقیم سیاوش یزدانی، ورق بازی برگشت. ابتدا سالم الدوسری با یک چرخش ورود به درون محوطه جریمه توانست با یک ضربه بغل پا گل تساوی تیمش را به‌ثمر برساند. در ادامه نیز روبن نوس با شلیک روی پای تماشایی بازی را دو بر یک کرد. در شرایطی که بازی رو به پایان بود، میتروویچ نیز فاصله را افزایش داد تا الهلال نتیجه بازی رفت را تکرار کند.

در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا الهلال در مجموع با حساب شش بر دو از سد سپاهان گذشته و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. این تیم در دور بعدی باید به مصاف الاتحاد برود.

خلاصه‌بازی الهلال عربستان و سپاهان ایران

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان