تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

بهترین رستوران‌های قم

سفر‌های زیارتی از محبوب‌ترین سفر‌ها برای مسلمانان هستند و شهر قم همواره با بهترین رستوران و هتل‌ها در حال خدمت رسانی به زائرین است. مسافرانی که برای زیارت در این شهر اسکان می‌کنند پس از زیارت، نیاز به یک مکان آرام برای رفع خستگی و از آن مهم‌تر برای رفع گرسنگی دارند.

بهترین رستوران‌های قم

رویداد۲۴ هدی کاشانیان: آشنایی با رستوران‌های هر شهر از مهم‌ترین اطلاعات تفریحی و گردشی در آن‌جا است. شناخت کامل درباره بهترین غذاخوری‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون ازدست دادن وقت و هزینه، یک غذای خوشمزه و باکیفیت را با قیمت مناسب نوش جان کنید. شهر قم پس از شهر مشهد، مهم‌ترین شهر توریستی و زیارتی در ایران است. بارگاه مبارک حضرت معصومه (س) شیعیان را به سمت خود فرا می‌خواند. سفر‌های زیارتی از محبوب‌ترین سفر‌ها برای مسلمانان هستند و شهر قم همواره با بهترین رستوران و هتل‌ها در حال خدمت رسانی به زائرین است. مسافرانی که برای زیارت در این شهر اسکان می‌کنند پس از زیارت، نیاز به یک مکان آرام برای رفع خستگی و از آن مهم‌تر برای رفع گرسنگی دارند. علاوه بر این، قم یکی از مهم‎ترین شاهراه‌های ارتباطی شهر‌های کشور است. در این شهر کوچک، اما توریستی همه نوع امکاناتی برای رفاه زائران و مسافران فراهم است که رستوران یکی از آنان است.

رستوران‌های معروف قم

۱- رستوران ارگ سالاریه: رستوران ارگ سالاریه یکی از رستوران‌های قم است که در بین ساکنان این شهر نیز معروف است. این رستوران از فضای سنتی و مدرن تشکیل شده است که هم دارای صندلی است و هم در یک بخش دارای تخت است. بسیاری از رستوران‌های سنتی ایران دارای تخت است که مسافر‌ها و خانواده‌ها بر روی آن می‌نشینند و سفره غذای خود را پهن می‌کنند. در این رستوران شما می‌توانید دیزی و انواع کباب را سفارش دهید. البته این رستوران غذا‌های فست فود نیز ارائه می‌کند که علاقه‌مندان خاص خود را دارد.

۲- رستوران خادم: رستوران خادم قم یک رستوران بزرگ و باشکوه است که خیلی از افراد آن را به عنوان بهترین رستوران قم می‌شناسند. این رستوران از فضایی شیک و جذاب برخوردار است و در آن می‌توانید انواع غذا‌های ایرانی و سنتی را سفارش دهید. این رستوران از سالن بزرگی برخوردار است و امکان پذیرایی از تعداد زیادی مهمان وجود دارد. به همین دلیل ازدحام و تراکم جمعیت، به هیچ عنوان شما را اذیت نمی‌کند.

۳- رستوران خانه تاریخی طباطبایی: غذاخوردن در رستوران‌های سنتی همیشه حس خوبی دارد و آدم را به یاد روز‌های گذشته می‌اندازد. رستوران خانه تاریخی طباطبایی از بهترین رستوران‌های قم است که فضایی سنتی دارد. حیاط باصفای این رستوران تماشایی است. گل‌های رنگارنگ شمعدانی کنار حوضچه آب زیبایی این خانه قدیمی را چندین برابر می‌کند. از دیوار‌های آجری گرفته تا تخت‌های چوبی‌اش حس آرامش را به مشتری‌ها می‌دهد. چراغ‌های لاله عباسیش خاطره‌های گذشته را زنده می‌کند. گوشه‌وکنار رستوران را با ظروف مسی تزیین کرده‌اند. انعکاس نور از شیشه‌های رنگی بهترین سوژه برای عکاسی‌هایتان می‌شود. موسیقی سنتی هم که پخش شود، دیگر همه‌چیز تمام است.

۴- رستوران سنتی قم قدیم: کافه رستوارن قم قدیم از آن رستوران‌هایی است که با فضای مدرن و سنتی خود محبوبیت زیادی بین مردم دارد. بشقاب‌های سفالی روی دیوار، رنگ‌ولعاب قشنگی به فضای رستوران می‌دهد. در بخشی از دیوار کاشی‌کاری‌های زیبایی هم به چشم می‌خورد. حوضچه چندطبقه‌ای در وسط رستوران گذاشته‌اند و گردشگر‌ها کنارش عکس یادگاری می‌گیرند. وجود گل‌ها به فضای رستوران نشاط می‌بخشد و فضای رستوران را برایتان لذت‌بخش می‌کنند. در این رستوران غذا‌های اصیل ایرانی را در سینی‌های مسی سرو می‌کنند. ریحان اضافی و ترشی کلم قرمزش را هم تصور کنید. دیگر صبرکردن جایز نیست.

۵- رستوران مرتضوی: «رستوران مرتضوی»، یکی دیگر از رستوران‌های معروف در قم است که به ارائه غذایی لذیذ و با کیفیت در سراسر شهر، مشهور است. این رستوران اساس کار خود را به طبخ بهترین غذا‌ها با مواد اولیه‌ی بسیار عالی قرار داده و با به‌کارگیری پرسنلی خوش‌برخورد و بسیار مودب، به یکی از عالی‌ترین‌های شهر تبدیل شده است. فضای رستوران ساده، ولی گرم و صمیمی است و می‌توان این رستوران را مکانی مناسب برای دورهمی دوستانه یا خانوادگی و پذیرایی از میهمان‌هایی سخت‌پسند در طعم و نوع غذا‌های اصیل ایرانی، درنظر گرفت.

بهترین رستوران‌های قم

۶- رستوران البرز: «رستوران البرز»، یکی دیگر از رستوران‌های قم است که بیشتر به چلو کباب و چلو ماهی شهرت دارد. سالاد‌های سرو شده در این رستوران نیز در بین بسیاری از مشتریان محبوب و دلچسب است. در لیست غذای رستوران می‌توان تنوعی از غذا‌های لذیذ ایرانی را مشاهده کرد که در ایام تعطیل چلو ماهیچه نیز به این لیست اضافه می‌شود. درکل این رستوران پیشنهاد مناسبی برای صرف غذایی خوشمزه در کنار اعضای خانواده خواهد بود.

۷- رستوران بزرگ شاندیز: رستوران بزرگ شاندیز، از رستوران‌های مشهور با غذا‌های لذیذ و با کیفیت است که انواع غذا‌های سنتی ایرانی را برای مشتریان و میهمانان خود، طبخ و سرو می‌کند. طراحی و دکوراسیون رستوران نیز شیک و مدرن است.

۸- رستوران گردان سیرنگ: یکی از مدرن‌ترین رستوران‌های شهر قم، رستوران گردان سیرنگ است که در مجمتع تجاری سیرنگ که متشکل از ۱۱ طبقه است، قرار دارد. طراحی محیط رستوران شیک و آرام‌بخش است و غذا‌های ارائه شده از کیفیت مناسبی برخوردار است. رستوران سیرنگ، تنها رستوران گردان در استان قم است و چرخش آن هنگام سرو غذا، می‌تواند تجربه‌ی جالب و مطلوبی برای میهمانان باشد.

۹- رستوران ایتالیایی نارون: اگر در شهر قم به دنبال غذایی به غیر از غذا‌های ایرانی می‌گردید، این رستوران بهترین گزینه برای شماست. رستورانی که انواع غذا‌های ایتالیایی مانند استیک، پاستا و پیتزا را با کیفیت مناسب طبخ و تهیه می‌کند. این این رستوران در محله سالاریه، فلکه میثم قرار دارد.

۱۰- کافه رستوران طبقاتی بست فود: اگر طعم پیتزا‌های تنوری ایتالیایی اصل را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم به کافه رستوران بست فود قم سری بزنید. منوی این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد، به طوری که می‌توانید انواع پیتزای ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، استیک و پاستا، برگر و ساندویچ، سالاد و غذا‌های سوخاری را در کنار تنوع بسیار زیاد سس، در منو ملاحظه بفرمایید. علاوه بر آن می‌توانید از منوی کافه نیز انواع قهوه، چای، آبمیوه، شیک و دیگر نوشیدنی‌های گرم و سرد و بستنی و کیک را سفارش دهید. سرویس‌دهی در کافه رستوران بست فود به گونه‌ای است که که اصلا نیازی نیست شما از جای‌تان بلند شوید؛ برای تمام امور مانند آوردن منو، سفارش غذا و نوشیدنی، پرداخت و…، پرسنل بست فود به میز شما مراجعه می‌کنند. کافه رستوران بست فود در سه طبقه طراحی شده که طبقه سوم، یک روف گاردن بسیار شیک و زیباست که در شهر قم همتایی ندارد. نگران جای پارک هم نباشید؛ دور تا دور ساختمان کافه رستوران بست فود، فضای باز اختصاصی برای پارکینگ خودرو‌های مشتریان عزیز مهیاست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سفر ، صنعت گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان