تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۸ نظر

واکنش میرسلیم درباره کاخ‌نشینی‌اش در ولنجک: آیا این هتک حرمت به مومن نیست

دفتر مصطفی میرسلیم ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص سکونت وی در کاخی در ولنجک تهران را رد کرد.

مصطفی میرسلیم

رویداد۲۴ خبرآنلاین نوشت: روز گذشته لطف‌الله سیاهکلی، نماینده قزوین در مجلس یازدهم، در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد، گفته بود: آقای میرسلیم در کاخی در ولنجک زندگی می‌کند، ایشان جزو کسانی بودند که من در مجلس با وی درگیر بودم.

در پی آن، دفترمصطفی میرسلیم نماینده تهران تکذیبیه‌ای به خبرگزاری خبرآنلاین به شرح زیر ارسال کرده است:

درباره خبر اکیداً کذب کاخ‌نشینی آقای مهندس میرسلیم که فعلاً در بین بعض خبرگزاری‌های نامتعهد و بعضاً غافل دست‌به‌دست می‌شود باید به آگاهی برسانیم که آقای لطف‌الله سیاهکلی، نمایندهٔ محترم مردم شریف قزوین در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در جمع دانشجویان سخنانی گفتند؛ از جمله این‌که آقای میرسلیم در ولنجک کاخ‌نشین است و حتی اشاره کردند که موجب ردّ صلاحیت وی در انتخابات مجلس دوازدهم نیز مشار الیه بود. آن‌گاه رسانه‌ها در بحبوحهٔ اعلام اسامی نامزد‌های ردّ صلاحیت‌شده، تکهٔ اخیر را از آقای سیاهکلی و به مقتضای زمان و فرصت‌طلبی‌های مرسومِ برخی از خبرگزاری‌ها، آن را پخش کردند که پس از آن آقای میرسلیم نقل می‌کنند که آقای سیاهکلی فردای آن روز از ایشان دلجویی کردند و گفتند که دانشجویان سخنان وی را گزینشی و مُقَطَّع منتشر کرده‌اند؛ بنابراین پس از گذشت بیش از یک ماه، چه دلیلی دارد که بخش نخست سخن آقای سیاهکلی را مبنی بر کاخ‌نشین بودن آقای میرسلیم در ولنجک منتشر کنند؛ در حالی که خودِ نمایندهٔ محترم در همان زمان از آقای میرسلیم به سبب کذب بودن مطلب، اعتذار جسته است؟! آیا این هتک حرمت یک مؤمن قلمداد نمی‌شود؟

وانگهی برفرض هم چنانچه آقای میرسلیم در ولنجک کاخی داشته باشد و آقای سیاهکلی هم بدان ابرام ورزند، آیا برای این گفتهٔ خود نباید عکس، فیلم یا سندی ارائه می‌کردند؟ و اصولاً رسانه‌هایی، چون شما، تابناک، انتخاب، فرارو، خبر فوری و سایرین، چرا باید بدون تحقیق و سند، جنجال بیافرینند و لجن بپراکنند و با آبروی مؤمنی بازی کنند؟ مضاف اینکه اگر آقای سیاهکلی همچنان بر موضوع اصرار داشته باشند، حاضریم به هزینهٔ دفتر، ایشان، شما و اصحاب محترم رسانه را به محل اسکان آقای مهندس میرسلیم ببریم تا هم با یکدیگر عکسی یادگاری در کنار کاخ ایشان برداریم و هم آقای میرسلیم را (البته با پوزش از حضرتشان) مفتضح و محکوم کنیم و این پروندهٔ دروغین را برای همیشه ببندیم.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: میرسلیم در کاخ ولنجک زندگی می‌کند!


چنانچه موافقت حاصل باشد، یا علی

میرسلیم اگر کاخ‌نشین بود، با کاخ‌نشینان، تراکم‌فروشان، فاسدانِ غوطه‌ور در بیت المال، فساد بَیّنِ شهرداری‌ها، دشمنان و نابودکنندگان محیط زیست، نابه‌سامانی و فساد آشکارا در گمرک، برهم‌زنندگان و مفسدان اقتصادی کشور، بی‌اخلاقی‌های حاکم بر جامعه، مخالفان با تولیدات داخلی، موافقان با کاستن ارزش پول ملّی، ازبین‌برندگان شأن والای ملت شریف ایران، مختلسین و امثال اینان، جانانه به نبرد نمی‌پرداخت تا این‌گونه آماج توهین‌ها و بلکه اهانت‌ها شود!

والعاقبت للمتقین.

با احترام
دفتر جناب آقای مهندس سیدمصطفی میرسلیم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مصطفی میرسلیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
12
اخه تو مومنی کثافت؟
ناشناس
|
Sweden
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
13
انوقت که عکس ساعت میلیاردیش را تو مجلس گرفته بودندهم تکذیب کرد در حالی که برندش و عکسش را گرفته بودند اقایان عادت دارند چنین خبر هایی را تکذیب کنند در حالی که مثل روز روشن است که دروغ میگویند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
15
اگه مومنان همان گریان های ریاکار دنیا خواه هستند پس هتک حرمت چیه؟؟؟
بدتون میاد دستتون رو میشه؟؟؟
آره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
13
ماشاالله
چه اعتماد به نفسی
واقعا قاتل مردم ایران خودش را مومن می داند؟
ایشون با اینکه میدونه خودروی داخلی دستگاه آب میوه گیری و چرخ گوشته باز مانع ارتقاء کیفیت و واردات شد
حسامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
14
جناب میرسلیم اقای شیخ گریان هم بشدت تکذیب کرد
شماها سالهاست کاخ نشین هستید و به ریش مردم میخندید
قرار بود مثل علی علیه اسلان و عمار و مقداد و بلال و...باشید چی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
14
اینقدر صغری کبری نداره . آدرس و عکس خانه میرسلیم. را منتشر کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
0
10
مهندس میرسلیم دستگاه مومن یاب ! اختراع فرمودند که دفتر ایشان با این دستگاه مومن بودن اشخاص را کشف میکنند و به اطلاع عموم میرسانند ؟؟؟؟؟
کجای میرسلیم به مومن ! میخورد ؟ ممکن است توضیح دهید ؟ راستی دستگاه مومن یاب ! شما فروشی ست ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
0
9
اقاي ميرسليم خوب است بخشي از سرگرمي نبرد جانانه را به گزارش موتور ملي و خودروي ملي و ميزان اعتبارات هزينه شده و نحوه هزينه كرد ان ، اختصاص دهند ، تا سيه روي شود هركه در او غش باشد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان