تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

مارگو رابی کیست؟

مارگو رابی، یکی از بازیگران استرالیایی هالیوود است که به خاطر بازی در فیلم "گرگ وال استریت" و ایفای نقش هارلی کویین در فیلم‌های "جوخه انتحاری ۱ و ۲" شناخته شده است. در ادامه، به بررسی بیوگرافی مارگو رابی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی مارگو رابی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: مارگو رابی در تاریخ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ در استرالیا متولد شد. وی یک بازیگر است و در رشته درام از کالج سامرست فارغ‌التحصیل شده است. مارگو رابی در ابتدا به عنوان یک فروشنده، منشی و فروشنده ساندویچ کار می‌کرد، اما بعد‌ها وارد حوزه بازیگری شد و شهرتی را به دست آورد. همچنین او در حال حاضر به عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت می‌کند.

خانواده مارگو رابی

مارگو رابی کیست؟

مارگو رابی در روستای دالبی در شهر کوئینزلند، استرالیا متولد شد. پدرش، داگ رابی، مزرعه دار بود و مادرش، ساری کسلر، فیزیوتراپیست بودند. مارگو دو برادر بزرگتر به نام‌های لاچی و کامرون و یک خواهر به نام آنیا دارد.


بیشتر بخوانید:

نقد فیلم سینمایی باربی

اما استون کیست؟


کارگری مارگو رابی

در سن ۱۶ سالگی، به دلیل تمایل به زندگی مستقل، مارگو همزمان در چند شغل مختلف، از جمله فروشندگی، منشی گری و فروش ساندویچ در متروی شهر، کار می‌کرد. در سن ۱۷ سالگی، به دلیل آرزوی بازیگری خود، به شهر ملبورن مهاجرت کرد.

شروع بازیگری مارگو رابی

مارگو رابی کیست؟

مارگو برای اولین بار در سال ۲۰۰۷، در سن ۱۷ سالگی، در یک فراخوان تست بازیگری شرکت کرد و موفق شد با بازی در دو فیلم به نام‌های "ICU" و "Vigilante"، نقش فرعی خود را در این دو فیلم به دست آورد. این تجربه‌ها به عنوان اولین تجربه‌های بازیگری او بودند.

ورود به تلویزیون مارگو رابی

مارگو رابی کیست؟

در سال ۲۰۰۸، مارگو به عنوان بازیگر مهمان در یکی از قسمت‌های سریال "Review with Myles Barlow" در تلویزیون حضور یافت. پس از چند تجربه کوتاه دیگر، در سریال معروف "همسایه ها" نیز بازی کرد.

وی در نقش دونا فریدمن، یکی از اولین شخصیت‌های دوجنسی در تلویزیون استرالیا، به ایفای نقش پرداخت. این سریال به دلیل نمایش روابط همجنس‌گرایانه، توسط انجمن خانواده استرالیا مورد انتقاد قرار گرفت.

همسر مارگو رابی

مارگو رابی کیست؟

در سال ۲۰۱۴، مارگو رابی با تام اکرلی، کارگردان و فیلمسازی انگلیسی که معروفیت زیادی نداشت، آشنا شد. این دو همراه با پنج دوست دیگر در یک خانه سه خوابه در لندن زندگی مشترک می‌کردند.

سرانجام، در سال ۲۰۱۶، این دو در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند.

بازی مارگو رابی در فیلم گرگ وال استریت

مارگو رابی کیست؟

در سال ۲۰۱۳، مارگو در فیلم "گرگ وال استریت" به همراه لئوناردو دی کاپریو بازی درخشانی داشت. این فیلم به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کارگردانی مارتین اسکورسیزی در گیشه‌ها موفق عمل کرد.

در سال ۲۰۱۵، فیلم "Focus" به عنوان دومین فیلم مارگو رابی در هالیوود منتشر شد که توانست تحسین منتقدین را به همراه داشت. او در این فیلم در کنار ویل اسمیت (Will Smith) به عنوان هم‌بازی در یک فیلم درام، کمدی و عاشقانه حضور داشت. با اینکه نظرات منتقدان درباره فیلم متفاوت بود، اما تمامی آن‌ها بازی مارگو رابی در این فیلم را بسیار تحسین کردند. همچنین، در همان سال، او در فیلم موفق "The Big Short" نیز در نقش خود بازی کرد. این فیلم نیز در گیشه موفق بوده و توانست استقبال منتقدان را به دست آورد.

مارگو رابی، بازیگر موفق و جذاب استرالیایی، پس از نقش جین در فیلم "The Legend of Tarzan" محصول سال ۲۰۱۶، برای ایفای نقش هارلی کوئین انتخاب شد. هارلی کوئین، که یکی از ضدقهرمانان کامیک‌های دی‌سی و معشوقه جوکر است، توسط مارگو رابی به تصویر کشیده شد. او در فیلم "جوکر"، که با نام "Suicide Squad" در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، با بازیگرانی مانند ویل اسمیت، جرد لتو (Jared Leto) و وایولا دیویس (Viola Davis) همبازی شد. این فیلم، که نخستین فیلم ابرقهرمانی در لیست فیلم‌های مارگو رابی است، به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافت.

مارگو رامبی نامزد جایزه اسکار

مارگو رابی کیست؟

زندگینامه مارگو رابی در سال‌های اولیه بازیگری و ورودش به آمریکا بسیار درخشان بود. او در سال ۲۰۰۸ بازیگری را آغاز کرده و تا سال ۲۰۱۶ بسیاری از افتخارات را به دست آورد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. البته، شکوفایی این بازیگر در سال‌های بعد نیز همچنان ادامه داشت. در میان فیلم‌های مارگو رابی، فیلم "I, Tonya" محصول سال ۲۰۱۷ برای اولین بار او را نامزد جایزه اسکار، نامزد جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه بفتا کرد. در این فیلم، او در نقش تونیا هاردینگ (Tonya Harding)، اسکیت‌باز آمریکایی، به ایفای نقش پرداخت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
0
نگاه درست و فکر خوب
ایمان بوده است
خدا و آفرینش زن
آفرینش مارگو رابی سینماگر
آفرینش کار خداست
...
فیلم گرگ وال‌استریت
غریبه ناشناس
زخمی نفس
گرگ بیابان باش
نامرد نباش
...
آفرینش زن و مرد
آفرینش آسمانها و زمین
تجلی علم و قدرت خداست
عظمت خدا را نشان می دهد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان