تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

محمد خاتمی: حمله ایران به اسرائیل شجاعانه و قانونی بود

«عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهاد‌های بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می‌ماند.»

محمد خاتمی: حمله ایران به اسرائیل شجاعانه و قانونی بود

رویداد۲۴ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمى در جمع مشاوران خود اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

به گزارش جماران، وی ضمن تایید این اقدام و تمجید از آن افزود، این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگرى ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.

سید محمد خاتمى که در جمع مشاوران خود سخن مى گفت، افزود که عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت.

عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهاد‌های بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می‌ماند.


بیشتر بخوانید:

آیا اسرائیل انتقامش را از ایران خواهد گرفت؟

حمله اخیر ایران به اسرائیل چه نتایجی داشت | اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟


وى با بیان اینکه حفظ امنیت و ثبات منطقه و تنش زدائی از اولویت‌های جمهوری اسلامی است افزود، در عملیات ایران هدف قرار نگرفتن مناطق مسکونى و اقتصادى کاملاً مراعات شد و پهپاد‌ها و بخصوص موشک‌های ایران از گنبد آهنین اسرائیل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزینه آمریکا و بعضى کشورهاى اروپایى و منطقه‌ای براى دفاع از اسرائیل عبور کردند، نشان داده شد که جمهورى اسلامى توان و تدبیر لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.

خاتمى در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت‌های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند.

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سید محمد خاتمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
South Africa
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
2
از عملیت قمپز در کنی اظهار رضایت و خوشنودی کرده.
عملیاتی که از لحاظ نظامی تماما شکست بود!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان