تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی که به تازگی در رئالیتی شو شب‌های مافیایی زودیاک دیده شده است، در این مقاله قصد داریم بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر جوان کشورمان به همراه عکس‌های خانوادگی با همسر و پدر و مادرش را بررسی کنیم.

بیوگرافی مهسا طهماسبی

رویداد۲۴ مهسا طهماسبی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان، در آبان ماه سال ۱۳۷۲ در کرج متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران است.
وی در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد و قصد داشت که جراح قلب شود، اما در زمان ورود به دانشگاه منصرف شد و به سمت تحصیل در زمینه هنر رفت.

خانواده مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی، بازیگر کشورمان، اصلالتا بابلی است و در خانواده‌ای چهار نفره به دنیا آمده است. وی تنها یک برادر دارد.

مادر و پدر مهسا طهماسبی اختلاف سنی کمی با او دارند. مادرشان حسابدار بوده و تنها برادر مهسا حدود دو سال است که به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

عمه مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا برادرزاده‌ای به نام مائده طهماسبی دارد که بازیگر شناخته‌شده‌ای در تلویزیون است. همچنین، فرهاد آئیش شوهر عمه معروف مهسا می‌باشد.

ازدواج و همسر مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹، در سن ۲۷ سالگی، خبر نامزدی خود را به رسانه‌ها اعلام کرد و در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.

اطلاعات زیادی درباره همسر مهسا طهماسبی، یعنی امیر سرچمی، منتشر نشده است.

مهسا طهماسبی برای دختر تابستانی خود در اینستاگرامش نوشت:

مهسا طهماسبی کیست؟

«برای دختر تابستانیم …

زیبای مادر

این دنیا با همه سیاهیش و سختیش زیباترین تجربه تو‌خواهد شد. امیدوارم لحظه، لحظه‌اش را مزه کنی و از شیرینیش لذت ببری. سختی‌هاش رو پشت سر بذاری و انسان مهربانی باشی.

من و پدرت بیصبرانه منتظر آمدنت هستیم. دوستت دارم، مادرت مه‌سا …».

ورزش مورد علاقه مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی، بازیگر جوان کشورمان، یک طرفدار ورزش است و اعتقاد دارد که ورزش تأثیر زیادی در روحیه افراد دارد. او بر این باور است که یک هنرمند همواره باید به استایل و ظاهر خود توجه کند.
در دوران راهنمایی، مهسا به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی می‌کرد و سپس تجربه‌هایی در هندبال و فوتبال نیز داشت. ورزش بدنسازی نیز از ورزش‌های مورد علاقه‌اش است.

شروع بازیگری مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی از دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در طول تحصیلات خود از هر فرصتی برای شرکت در فیلم‌سازی و تئاتر استفاده می‌کرد.

وی در دوره دبیرستان وارد رشته تجربی شد، اما قبل از ورود به دانشگاه تصمیم گرفت رشته خود را تغییر دهد و لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی را از دانشگاه تهران دریافت کند.

حضور مهسا طهماسبی در سینما و تلویزیون

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی با شروع کار خود در عرصه بازیگری، ابتدا در تئاتر فعالیت می‌کرد و در سال ۹۴ در فیلم "ماه در جنگل" به کارگردانی سیامک شقایقی، برای اولین بار در پیش‌روی دوربین قرار گرفت. سپس در فیلم "دوئت" نیز حضور داشت.

اولین تجربه مهسا طهماسبی در سریال، با بازی در "دیوار به دیوار" به کارگردانی سامان مقدم، در نوروز سال ۱۳۹۶ و در سن ۲۴ سالگی اتفاق افتاد.

مهسا طهماسبی درباره معرفی خود توسط فرهاد آئیش شوهر عمه اش به این سریال می‌گوید: 

«معرفی صرفا در حد پیشنهاد بود و قبلا هم آقای آئیش من را برای بازی به پروژه‌های دیگر معرفی کرده بودند که به سرانجام نرسیده بود.‌

می‌خواهم بگویم این‌طور نبوده که با پارتی‌بازی وارد سینما شده باشم. در واقع شاید معرفی‌ام به پروژه‌ها باواسطه بوده، اما در مرحله بعد همه‌چیز بر‌عهده خودم بوده است.

در بازیگری کسی نمی‌تواند با پارتی‌بازی ماندگار شود. اگر کسی بخواهد در این حرفه بماند، فقط باید بر استعداد و توانایی خودش متکی باشد. مطمئن باشید اگر کسی در زمینه بازیگری مستعد نباشد، بعد از مدتی مجبور است از این حرفه خداحافظی کند».

فیلم‌های سینمایی مهسا طهماسبی

  • دوئت ۱۳۹۴
  • ماه در جنگل ۱۳۹۴
  • قانون مورفی ۱۳۹۷
  • انفرادی ۱۴۰۰

سریال‌های تلویزیونی مهسا طهماسبی

  • دیوار به دیوار ۱ / ۱۳۹۴
  • دیوار به دیوار ۲ / ۱۳۹۶
  • کامیون ۱۳۹۸
  • برف بی صدا می‌بارد ۱۴۰۱-۱۴۰۰
  • شب‌های مافیا زودیاک ۲
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان