تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

اعتراض نمایندگان به رییس جمهوری برای پست دادن به جریان انحرافی در وزارتخانه‌ها به خصوص وزارت نفت/ اوج گرفتن اوجی برای پست دادن به یار بقایی و مشایی

مدت‌هاست که پست دادن به جریان انحرافی در دولت سیزدهم مورد اعتراض و انتقاد شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قرار گرفته است.

پست دادن به جریان انحرافی

رویداد۲۴ مجید امیدی شهرکی، از یاران نزدیک بقایی و مشایی و همکارشان که برخی از آن‌ها به عنوان لیدر جریان انحرافی نام می‌برند، بود. همچنین این موضوع را همکاران وقت وی در نهاد ریاست جمهوری بار‌ها در رسانه‌ها اعلام کردند. به عنوان مثال بعد از تائید صلاحیت امیدی شهرکی برای مجلس یازدهم، یکی از مقامات نهاد ریاست جمهوری و نزدیک‌ترین فرد به احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری در بهمن سال ۹۸ در یادداشتی که در رسانه‌ها منتشر شد، تاکید کرد که «این فرد تا لحظه‌ی آخر یار غار بقایی و مشایی و همکار و لیدر جریان انحرافی بود و ادامه دارد».

اما جمعی از کارکنان انقلابی و ایثارگر نهاد ریاست جمهوری در اوایل دولت ابراهیم رییسی نسبت به تلاش امیدی شهرکی برای گرفتن پست در نهاد ریاست جمهوری اعتراض کرده و نامه سرگشاده به رییس جمهور نوشتند.

حال معلوم نیست که جواد اوجی، وزیر نفت بر چه مبنایی برای این فرد حکم معاونت زده است و در ۲۶ اسفند سال گذشته که همزمان با تعطیلات نوروز بوده، وی را به عنوان معاون وزیر در امور حقوقی و مجلس منصوب کرده است.

پست دادن به جریان انحرافی

پست دادن به جریان انحرافی در دولت سیزدهم مورد اعتراض و انتقاد شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قرار گرفته است.

در همین راستا اخیرا مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از رسانه‌ای شدن انتصاب «مجید امیدی شهرکی» به عنوان معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت، با تاکید بر اینکه «تفاله‌های جریان انحرافی، سکان دولت رئیسی را در دست گرفته اند»، خطاب به رییسی، رییس جمهوری، گفت: آقای رییسی خبط بزرگی انجام داد و به علت نداشتن نیرو از جریان انحراف استفاده کرد واگر امروز دولت شکست خورده به واسطه تفاله‌های جریان انحراف است که سکان دولت رییسی را در دست گرفتند.

وی افزود: در دو الی سه سال اخیر این جریان هر آسیبی خواست به کل جمهوری اسلامی و خون شهدا زد که آخرین آن به دمکراسی کشور و انتخابات بود، همه ملت ایران دیدند که برگه‌های رای با کد ملی پر شد، خرید وحشتناک آراء و دخالت‌های متعدد در صورت جلسه‌های انتخابات صورت گرفت که کار تفاله‌های جریان انحراف بود.

این نماینده مجلس گفت: آقای رییسی اگر می‌خواهد اول از آبروی خود، نظام و جمهوری اسلامی و خون شهدا دفاع کند باید تمام کسانی که مربوط به جریان دولت انحراف، حلقه ذکر و شیطان هستند را بدون رودربایستی کنار بگذارد.

منبع: دیده‌بان ایران

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان