تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

لحظه دستبندزدن مسافر در داخل هواپیمای در حال پرواز

در جریان یک پرواز هواپیمایی امارات از دبی به اسلام‌آباد پاکستان، خدمه‌ی پرواز مجبور به دستبند زدن به یک مسافر نافرمان شدند که این هواپیمایی وقوع این اتفاق ناخوشایند در پرواز پاکستان را تایید کرد.

هواپیما

رویداد۲۴ در ویدیویی که از پرواز EK۶۱۴ روز ۲۴ فوریه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، این مسافر که گفته می‌شود در حالت مستی بوده، در هواپیما آشوب به پا می‌کند.

یک سخنگوی هواپیمایی امارات گفت: «هواپیمایی امارات تایید می‌کند که در پرواز EK۶۱۴ از دبی به اسلام‌آباد یک مسافر نافرمان حضور داشته است. خدمه‌ی پرواز این مسافر را دستبند زدند و بعد از فرود به مسیٔولین پلیس تحویل دادند.»

او همچنین گفت: «ایمنی مسافران و خدمه‌ی پرواز اهمیت اساسی دارد و هواپیمایی امارات تمام تلاش لازم را می‌کند تا به این موضوع خدشه‌ای وارد نشود. ما در حال حاضر در حال همکاری با مسیٔولین هستیم.»

گفته می‌شود این مسافر ظاهراً مست، با سر خود به یکی از مردان خدمه‌ی پرواز ضربه می‌زند و در نتیجه‌ی آن، مهمان‌دار پرواز او را زمین می‌اندازد.

یک خدمه‌ی دیگر فوراً به کمک او می‌آید و زن مهمانداری نیز دستبند می‌آورد تا به این مسافر نافرمان دستبند بزنند. بعد از فرود در اسلام‌آباد، این مسافر با ویلچر از هواپیما خارج شد.

هواپیمایی‌ها در سراسر جهان با موضوع نافرمانی مسافران دست‌وپنجه نرم می‌کنند. در جولای سال گذشته انجمن هواپیمایی IATA گفت که در سال ۲۰۲۲ از هر ۵۶۸ پرواز در یکی از آن‌ها نافرمانی مسافران رخ داده است. این رقم در سال ۲۰۲۱ برابر با یک مورد در هر ۸۳۵ پرواز بود.

منبع: خلیج تایمز

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، هواپیما
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان