تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۵

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: 6.7 میلیون دلار صرف درمان گروههای مسلح سوریه کردیم

«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 26 میلیون شیکل (معادل 6.7 میلیون دلار) از بودجه ارتش صهیونیستی برای کمک های درمانی و پزشکی به گروه های مسلح در سوریه هزینه می شود.
رویداد۲۴-«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 26 میلیون شیکل (معادل 6.7 میلیون دلار) از بودجه ارتش صهیونیستی برای کمک های درمانی و پزشکی به گروه های مسلح در سوریه هزینه می شود.

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه خبری العهد روز پنجشنبه به نقل از روزنامه صهیونیستی(هاآرتص) افزود: آیزنکوت که در همایش موسسه چند منظوره «هرتزل» برای بررسی تحولات منطقه سخنرانی می کرد، گفت که بیش از 3 هزار نفر از عناصر گروههای مسلح در شهرهای صفد و نهاریا در فلسطین اشغالی مداوا شده اند. هر دلار آمریکا برابر 3.8 شیکل است.

رئیس ستاد ارتش صهیونیستی همچنین گفت: حزب الله برخلاف قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل از نوار مرزی تا رودخانه لیطانی حضور دارد و نیروهای خود را در این منطقه سازماندهی کرده است.

آیزنکوت، اوضاع نوارغزه را که تحت محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی قرار دارد، شبیه «بمب ساعتی» دانست و اضافه کرد: بیش از دومیلیون نفر بین مرزهای مصر و فلسطین اشغالی و درغرب دریا زندگی می کنند که به خاطر اوضاع و شرایط ، ناراضی هستند.

رئیس ستاد ارتش صهیونیستی گفت: ایجاد امید به زندگی در نوار غزه به نفع اسرائیل است اما چالش امنیتی برای ما افزایش قدرت و توان جنبش حماس است که باید جلوی آن گرفته شود و تونل ها از بین بروند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان