تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
درخواست عجیب حراست مجتمع گاز پارس جنوبی :

انتخابات نزدیک است، مطالبات کارگران را پرداخت کنید! (سند)

با توجه به انتخابات پیش رو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حساسیت و اهمیت موضوع مورد مداقه قرار گرفته تا از هر گونه سوءاستفاده‌های تبلیغاتی به ویژه در زمینهٔ اعتراضات کارگری ممانعت به عمل آید.
رویداد۲۴- حراست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در نامه‌ای به مدیر عملیات، مدیران پالایشگاه‌ها، مدیر منابع انسانی و مدیر بازرگانی این مجتمع، درخواست کرد حداکثر تا دو روز قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حقوق، عیدی و سنوات کارگران پرداخت شود.

به گزارش رویداد۲۴، در این نامه جلوگیری از تحصن‌ها و اعتراضات کارگری، دلیل اصلی برای پرداخت شدن معوقات کارگران در آستانه انتخابات عنوان شده است.

متن نامه که با موضوع «درخواست پرداخت مطالبات کارگری با توجه به ایام پایانی سال» به مدیران پارس جنوبی ارسال شده است، به این شرح است:

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند با عنایت به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تأکیدات مقام عالی وزارت و مراجع ذی‌صلاح مبنی بر پرداخت به موقع مطالبات و حقوق کارگری دستور فرمایید. به منظور پیشگیری از هر گونه تجمعات و تحصنات احتمالی و پیامدهای منفی مترتب بر آن، پرداخت‌ها اعم از حقوق، عیدی و سنوات وفق پیمان‌های جاری و حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۵ صورت پذیرد.

یادآور می‌شود با توجه به انتخابات پیش رو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حساسیت و اهمیت موضوع مورد مداقه قرار گرفته تا از هر گونه سوءاستفاده‌های تبلیغاتی به ویژه در زمینهٔ اعتراضات کارگری ممانعت به عمل آید.

پرداخت مطالبات کارگری پیش از برگزاری انتخابات (تصویر)
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان