تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

سردار اشتری: جرائم در کشور۴درصد کاهش یافت/ بررسی نحوه ادامه فعالیت تلگرام در شورای عالی فضای مجازی

فرمانده ناجا در همدان گفت: برخورد و کشف جرایم در کشور سرعت خوبی گرفته و پلیس موفق به رسیدگی به پرونده‌ها و جرایم در کمتر از 12 ساعت شده است.
رویداد۲۴-فرمانده ناجا در همدان گفت: برخورد و کشف جرایم در کشور سرعت خوبی گرفته و پلیس موفق به رسیدگی به پرونده‌ها و جرایم در کمتر از 12 ساعت شده است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان؛ سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: جرائم در کشور 4 درصد کاهش و کشف کالای قاچاق 40 درصد در کشور افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: جرائم رخ داده در کشور در کمتر از 12 ساعت رسیدگی و پرونده آن به مراجع قضایی تحویل داده می شود.

سردار اشتری تصریح کرد: البته برخی جرائم هم به علت نوع جرم و مجرمان آن دیرتر کشف و به نتیجه می رسد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر افزایش 40 درصدی کشفیات قاچاق کالا در 10 ماهه امسال، گفت: برخورد با ورود کالای قاچاق و شبکه های اصلی آن از اولویت های پلیس است.

سردار اشتری از اشراف کامل پلیس فتا به شبکه های مجازی نیز خبرداد و یادآور شد: 85 درصد جرایم رخ داده در فضای مجازی کشف شده است.

وی افزود: با هدف افزایش کارامدی و استفاده از تجهیزات روز ، پلیس به سمت حرفه ای شدن در حال حرکت است و مرکز تربیت و آموزش در نیروی انتظامی با هدف ایجاد امنیت و نظم بیشتر در جامعه راه اندازی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: براساس افکار سنجی صورت گرفته احساس امنیت در استان همدان وضعیت مناسبی دارد.

سردار اشتری به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: با افرادی که که شئونات اسلامی را در داخل خودروها رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پلیس خوب، پلیس حرفه‌ای است، افزود: پلیس خوب علاوه بر اینکه باید از نظر اعتقادی، اخلاقی و توانمندی‌های جسمی‌ سرآمد باشد، باید به سمت حرفه گرایی نیز پیش برود چرا که در تأمین امنیت، آرامش و نظم جامعه موثر خواهد بود.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به اهداف سفر خود به استان همدان نیز گفت: بازدید از یگان‌های مستقر در فرماندهی انتظامی استان، بررسی انجام برنامه‌های ابلاغی در ابتدای سال و رفع خلاهای موجود هدف این سفر بوده که با بررسی‌های صورت گرفته وضعیت انتظامی استان مناسب ارزیابی شد.

ريیس پلیس کشور با اشاره به عملکرد پلیس استان همدان، گفت: براساس آمار، کشفیات موادمخدر در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی را نشان می‌دهد و در برخورد با جرایم جنایی و سرقت‌ها اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به نحوه ادامه فعالیت تلگرام در آینده نزدیک، گفت: چگونگی نحوه ادامه فعالیت تلگرام در کشور در شورای عالی فضای مجازی مطرح و تصمیمات نهایی در رابطه با چگونگی ادامه فعالیت در این فضا اتخاذ خواهد شد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان