تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

قهرمان پارالمپیکی ایران به دنبال گینس

سیامند رحمان گفت: امیدوارم و آرزو دارم رکورد بالای سیصد کیلوگرم را در برزیل بزنم و رکوردم را در کتاب گینس ثبت کنم.
رویداد 24- سیامند رحمان، قویترین مرد جهان این روزها تمرینات آماده سازی خود را برای حضور موفق در بازی های پارالمپیک برزیل انجام می دهد. وی می خواهد رکورد خوبی را به ثبت برساند و همه را غافلگیر کند.

وی درخصوص شرایط اردویی تیم ملی گفت: اردوهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم با کمک کادر فنی تمریناتمان را تا برزیل ادامه دهیم و یک مدال خوشرنگ را برای کشور عزیزمان به دست آوریم.

رحمان درخصوص انعکاس جهانی رکوردشکنی اش در بازی های پارالمپیک 2016 برزیل اظهار داشت: در رشته سنگینی فعالیت می کنم و درصد آسیب دیدگی ام بالاست، اما با توجه به قولی که دادم، امیدوارم بتوانم در برزیل وزنه خوبی بزنم. اول مدال طلای بازی‌ها را به دست آورم و بعد از آن یک رکورد خوب و تاریخی را به اسم کشورم ثبت کنم. این رکورد یک راز است، چون مربیان و کادر فنی تصمیم می گیرند که چه وزنه ای را بالای سر ببرم، اما اگر مشکلی پیش نیاید، حتما بالای سیصد کیلوگرم است.

وی افزود: در فدراسیون جانبازان و معلولین مشکلی نداریم، اما امیدوارم مسئولان دیگر در آستانه مسابقات المپیک و پارالمپیک ملی پوشان را حمایت کنند، چون چندین سال زحمت می کشیم و همه نماینده کشور ایران هستند و افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود که بتواند پرچم کشورش را به اهتزاز درآورد. مسئولان نگذارند که ملی پوشان دغدغه داشته باشند. اردوهای خوبی را برگزار کردیم و هر مشکلی که بوجود آمده برطرف شده است و امیدوارم بتوانیم پاسخ زحمات کادر فنی و زحمت کشان را بدهیم.

قویترین مرد جهان با اشاره به برنامه هایش اظهار داشت: تیم ملی روز 24 بهمن ماه برای ارتقاء رنکینگ جهانی به مسابقات امارات اعزام می شود و بعد از آن اردوهای تمرینی را برای حضور موفق در مسابقات پارالمپیک برزیل ادامه می دهیم. امیدوارم و آرزو دارم رکورد بالای سیصد کیلوگرم را در برزیل بزنم و رکوردم را در کتاب گینس ثبت کنم.

وی همچنین از خلف وعده باشگاه پرسپولیس خبر داد و افزود: باشگاه پرسپولیس هنوز مطالباتم را پرداخت نکرده است. من چندین بار هم پیگیری کردم، اما قسمت بیشتر مطالباتم را هنوز پرداخت نکرده اند. نصف مطالباتم را گرفته ام، اما چون قرار بود هر مدالی که بگیرم و هر رکوردی را که به ثبت برسانم پاداشی می دهند، متاسفانه وقتی پیگیر مطالباتم شدم، مدیرانشان تغییر کردند و امیدوارم که برقرار شود. هنوز نتوانستم با مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس صحبت کنم، چون اردو هستم و دوست دارم با ایشان صحبت کنم تا مشکلم حل شود. دوست نداشتم مصاحبه ای کنم و حاشیه درست شود، اما امیدوارم حل شود.
منبع: نسیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان