تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

مهاجم سابق پرسپوليس در گروه بازيگران سريال جديد سامان مقدم (تصاویر)

تصويربرداري مجموعه «خانه ما» همچنان در تهران در حال پيگيري است.
رویداد۲۴-تصويربرداري مجموعه «خانه ما» همچنان در تهران در حال پيگيري است.

به گزارش مشاور رسانه اي پروژه، مجموعه تلويزيوني «خانه ما» به كارگرداني سامان مقدم و تهيه كنندگي حميد رحيمي نادي كه قرار است از اولين روز سال ٩٦ به صورت روتين روي آنتن شبكه سوم سيما رود همچنان در مرحله تصويربرداري قرار دارد و تاكنون ٥٠ درصد از آن مقابل دوربين رفته است.

خبر جديد از اين پروژه حضور اشپيتيم آرفي در گروه بازيگران اين مجموعه است.

مهاجم سابق پرسپوليس در گروه بازيگران سريال جديد سامان مقدم

بازيكن سابق و آلبانيايي تيم هاي پرسپوليس و تراكتورسازي چندي پيش به گروه بازيگران «خانه ما» پيوست و بازي اش به تازگي در اين پروژه آغاز شده است. آرفي در اين سريال در نقش يك دروازه بان به ايفاي نقش پرداخته است كه طي اتفاقي پايش به خانه شخصيت هاي اصلي باز مي شود.

در حال حاضر همزمان با تصویربرداری مراحل فنی اين مجموعه نیز در حال انجام است تا سريال جديد سامان مقدم براي پخش به موقع از تلويزيون آماده نمايش باشد.

اسامی بازیگران «خانه ما» که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته اند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجيد شهرياري، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاري.

اين مجموعه باز هم چند بازيگر ديگر خواهد داشت كه بزودي و در فواصل تصويربرداري به پروژه مي پيوندند.

مهاجم سابق پرسپوليس در گروه بازيگران سريال جديد سامان مقدم

نام «خانه ما» در روزهاي آتي به طور قطع تغيير خواهد و مجموعه با نامي جديد روي آنتن خواهد رفت.

اين مجموعه ٦٠ قسمتي مضمونی کمدی دارد و داستان پنج خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پيش از اين هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان