تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

باهنر: در مورد بقایی اظهار نظر نمی کنم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: موتلفه هنوز تصمیمی برای پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب نگرفته است.
رویداد۲۴-دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: موتلفه هنوز تصمیمی برای پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب نگرفته است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری امروز خود در پاسخ به انتقاد مصطفی میرسلیم از حمایت جبهه نیروهای خط امام  و رهبری از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: در این خصوص در جبهه پیروان بحث های مفصلی انجام شد و جبهه پیروان در نهایت با رای بیش از سه چهارم اعضای خود به جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیوستند.

وی در ادامه افزود: با این وجود موتلفه پیوستن خود را به این جبهه رد نکرد، اما هنوز در شورای مرکزی خود درباره پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصمیم نگرفته است، البته ما چون رای اکثریت را داشتیم طبق اساسنامه می توانستیم موضع گیری خود را در این خصوص اعلام کنیم که این کار را هم کردیم.

باهنر در ادامه درباره نامزدی بقایی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من در موقعیتی نیستم که راجع به صلاحیت بقایی یا فرد دیگری صحبت کنم. مقامات قضائی هم اعلام کردند که وجود پرونده باز لزوما موجب رد صلاحیت افراد نمی شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که چه پاسخی به اظهارات اخیر بقایی درباره خودتان دارید؟ اظهار کرد: نه تنها بقایی، بلکه خیلی ها من را قبول ندارند و من هم نباید وقت خود را صرف این کنم که چه کسی چه گفته ،نباید وقت خود را به این مسائل سبک بپردازم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین درباره اظهارات آیت الله جنتی که گفته بود بررسی صلاحیت ها در انتخابات شورها بی حساب و کتاب است، گفت: در مجلس پنجم ما مصوب کردیم که نظارت بر انتخابات شوراها نیز بر عهده شورای نگهبان باشد که شورای نگهبان مصوبه ما را رد کرد و سپس این نظارت بر عهده خود مجلس گذاشته شد، اما مجلس از لحاظ ساختاری یک مشکل جدی دارد و در هر دوره دو سوم نمایندگان آن تغییر می کنند، بنابراین ترکیب مجلس در هر دوره تغییر می یابد. از سویی تعداد داوطلبان انتخابات شوراها شاید بیش از 200 یا 300 هزار نفر باشد. این شرایط موجب می شود که نظارت خوبی بر انتخابات شوراها انجام نشود و باید دنبال راه حلی در این زمینه بود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان