تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶

دادستان کل کشور: پرونده‌های قضایی در بررسی صلاحیت‌ها تاثیر می‌گذارد

دادستان کل کشور گفت:‌ پرونده‌های قضایی در بررسی صلاحیت‌ها تاثیر می‌گذارد.
رویداد۲۴- دادستان کل کشور گفت:‌ پرونده‌های قضایی در بررسی صلاحیت‌ها تاثیر می‌گذارد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران از فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خبرداد و گفت:  این ستاد در تهران و سایر استان‌ها فعال شده و فضای مجازی و حقیقی را رصد می‌کنیم. اگر تخلفی انجام شود با آن برخورد می‌کنیم.

دادستان کل کشور درباره تاثیر پرونده‌های قضایی در بررسی صلاحیت نامزدها اظهار کرد:‌ قطعاً و مسلماً نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اگر پرونده‌ای داشته باشند، آن پرونده‌ها به مراکز نظارتی و اجرایی ابلاغ می‌شود و در روند بررسی صلاحیت‌ها تأثیر می‌گذارد.

او با اشاره به  استقبال زیاد و حضور اقشار مختلف مردم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌  باید انتخابات ریاست جمهوری بازارش خیلی داغ باشد که مشتری زیادی دارد. مردم نظام را از خود می‌دانند و برای همین از ثبت‌نام‌ها استقبال کرده‌اند.

منتظری با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا چنین وضعیتی وجود ندارد و مطلوب نیست که هر کسی ثبت‌نام کند، ادامه داد: برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های خارجی از این مسائل سوء‌استفاده می‌کنند، البته این نشان دهنده آن است که فضای کشور باز است و مردم نظام را از خود می‌دانند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان