تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶

اعلام برائت دوباره میرتاج‌الدینی از احمدی‌نژاد

پس از ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 یاران و حامیانش یک به یک از او اعلام برائت می کنند. آخرین آنها محمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون وی در دوره ریاست بر دولت های نهم و دهم است.
رویداد۲۴- پس از ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 یاران و حامیانش یک به یک از او اعلام برائت می کنند. آخرین آنها محمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون وی در دوره ریاست بر دولت های نهم و دهم است.

به گزارش رویداد۲۴، میرتاج‌الدینی طی نامه‌ای به شرح زیر بار دیگر از احمدی نژاد اعلام برائت کرد. وی پیش از این نیز در نامه ای سرگشاده نسبت به رفتارهای سیاسی احمدی نژاد انتقاد کرده بود.

بسمه تعالی

با سلام به مردم شریف ایران و رهبر معظم انقلاب  و درود به روان شهیدان و امام راحل قدس سره.

عده ای از مردم عزیز و دوستان و خبرنگاران نظر اینجانب را در مورد ثبت نام آقای دکتر احمدی نژاد سوال میکنند در این رابطه نکاتی را یادآور میشوم.

1_با توجه به توصیه مشفقانه رهبر معظم انقلاب و قول صریح خودشان این اقدام ، با اصول اخلاقی و انقلابی سازگار نیست و کاری مردود بوده و در میان رجال سیاسی تاریخ انقلاب سابقه ندارد.

2_اگر انگیزه ایشان حمایت از اقای بقایی باشد باز هم مردود است زیرا یک نوع گروکشی سیاسی بحساب می آید و از فردی که 8 سال رئیس جمهور و مجری قانون اساسی بوده پذیرفته نیست، شورای محترم نگهبان تسلیم فشارها نمی شود و باید طبق قانون و براساس تشخیص فقهی و حقوقی عمل کند.

3_کسیکه توصیه خیرخواهانه رهبر دلسوز انقلاب را بطور علنی نادیده بگیرد طبعا در خصوص سایر رهنمودهای معظم له  برای هدایت انقلاب و نظام اسلامی نیز تعلل خواهد کرد. 

4_همانطوریکه قبلا در نامه سرگشاده اعلام کرده ام با توجه به رفتارهای سیاسی ایشان و تفکراتی که از خط اصیل انقلاب و روحانیت و ولایت فاصله گرفته است حتی در صورت تایید شورای نگهبان نیز  با او همراهی نخواهم کرد و از فرد اصلح که تحول در وضعیت موجود ایجاد کند حمایت خواهم کرد.

سید محمد رضا میرتاج الدینی
معاون پارلمانی  دولت دهم
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان