تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
علی اکبر جوانفکر در گفت و گو با رویداد۲۴ پاسخ صفارهرندی را داد

احمدی‌نژاد خارج نشده که بخواهد با انصراف بازگردد/ انصراف نمی‎دهد

مشاور محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی نژاد قصد انصراف از کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.
رویداد۲۴-مشاور محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی نژاد قصد انصراف از کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

محمود احمدی نژاد که اعلام کرده بود براساس توصیه مقام معظم رهبری نه تنها در انتخابات شرکت نمی‌کند بلکه از هیچ کاندیدایی حتی نزدیک‌ترین فرد به او اعلام حمایت هم نخواهد کرد. با شروع ثبت‌نام‌ها برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری، وی در دومین روز آن به وزارت کشور رفت و در کنار نام حمید بقایی که هنوز پرونده‌اش در قوه قضائیه مفتوح است،  به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

این مسئله اصولگراها را به شدت عصبانی و دلخور کرد. یاران قدیم احمدی‌نژاد تا جایی پیش رفتند که شکی برای رد صلاحیت شدن او باقی نگذاشتند. 

صفار هرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از جمله منتقدان به رئیس دولت سابق  در همین ارتباط  گفته است که «احمدی‌نژاد خود را در معرض شورای نگهبان قرار نمی‌دهد و باید خود را از این مخمصه نجات دهد چراکه گزینه رد صلاحیت برای این فرد به معنای پایان کار اوست اما اگر به این مرحله نرسد در آینده فرصت تغییر و بازگشت وجود خواهد داشت.»

علی اکبر جوانفکر، مشاور احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در خصوص این گفته صفار هرندی گفت: معنا ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری حضوردر داخل نظام است و اساسا آقای احمدی نژاد خروجی نکرده که الان درصدد ورود باشد.

وی در ادامه در این‌باره که آیا احمدی‌نژاد قصد انصراف از انتخابات ریاست جمهوری را دارد، اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد که برای انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ماه ثبت نام به عمل آورده  و تا این زمان تصمیم بر انصراف نگرفته است.

مشاور احمدی نژاد در ادامه تاکید کرد: آقای احمدی نژاد قصد انصراف از کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارد و فعلا درصدد ادامه همین روند است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
0
حالا مشخص شد که فتنه گر کی بود! اکنون صفار هرندی باید پاسخ دهد که چرا نخست وزیر امام باید در حصر باشد تا این ام الفتنه اینگونه بتازد و کسی جلودارش نباش!! جرم موسوی و کروبی شناخت این مصیبت قبل از مدعیان بصیرت بود
مقدم
|
Germany
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
جرم موسوی و کروبی این بود برای نابودی نظام دست بدامن امریکا و انگلیس شدن و در روز عاشورا بزن برقص طرفدارانش رو محکوم نکردن اقای شورای نگهبان هم قطاران سران فتنه تایید صلاحیت میشن کسانی که دست سران فتنه 88 را رو میکنن رد صلاحیت میشن کسانی که از ازادی در حصر سران فتنه حمایت میکنن تایید صلاحیت میشن اقایان شورای نگهبان جوری کار کنید مردم قبولتون داشته باشن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان