تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

تصمیم جمنا درباره حضور یک یا دو کاندیدا پس از مناظره دوم اعلام می‌شود

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اعلام یک یا دو کاندیدا از سوی جمنا خبر داد و گفت: پس از مناظره دوم که در روز بیست و سوم ماه جاری برگزار می‌شود، در روز بیست و چهارم نظرسنجی کشوری مورد بررسی قرار گیرد و در روز بعد از آن تصمیم‌گیری جمنا در خصوص حضور یک یا دو کاندیدا در انتخابات به‌طور رسمی اعلام می‌شود.
رویداد۲۴عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اعلام یک یا دو کاندیدا از سوی جمنا خبر داد و گفت: پس از مناظره دوم که در روز بیست و سوم ماه جاری برگزار می‌شود، در روز بیست و چهارم نظرسنجی کشوری مورد بررسی قرار گیرد و در روز بعد از آن تصمیم‌گیری جمنا در خصوص حضور یک یا دو کاندیدا در انتخابات به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

رضا روستاآزاد، سیاست و اجتماع را وابسته به هم دانست و عنوان کرد: برخی از راه اجتماع به سیاست می‌رسند و برخی از  سیاست به اجتماع که هدف ما رسیدن از راه سیاست به اجتماع و خدمت کردن به مردم است.

وی به اعلام یک یا دو کاندیدا از سوی جمنا اشاره کرد و افزود: در جمنا به این نتیجه رسیدیم که با توجه به نظرسنجی‌ ها پس از مناظره دوم که در روز بیست و سوم  ماه جاری برگزار می‌شود، در روز بیست و چهارم نظرسنجی کشوری مورد بررسی قرار گیرد و در روز بعد از آن تصمیم‌گیری جمنا در خصوص حضور یک یا دو کاندیدا در انتخابات به‌ طور رسمی اعلام می‌شود.

 منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان