تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

حمله شدید مجیدی به مدیر عامل استقلال: شما پرسپولیسی هستید!

فرزاد مجیدی بازیکن سابق استقلال به شدت از رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال انتقاد کرده است.
رویداد۲۴- فرزاد مجیدی بازیکن سابق استقلال به شدت از رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال انتقاد کرده است.
به گزارش خبرورزشی، این پیشکسوت استقلال امروز به این باشگاه رفته بود تا مطالباتش را دریافت کند اما رضا افتخاری حاضر به دیدار با او نشد.
پس از آن مجیدی به انتقاد شدید از افتخاری پرداخت: آقای افتخاری در مصاحبه‌ای گفته که همایون بهزادی و علی پروین اسطوره‌های من هستند ولی من می‌گویم که این افرادی که شما می‌گویید اسطوره‌های ما نیستند. آقای پروین و بهزادی اسطوره‌های فوتبال ایران هستند ولی اسطوره‌های ما استقلالی‌ها حجازی‌ها، پورحیدری‌ها و جباری‌ها هستند. ایشان مدیر پرسپولیسی هستند و بارها این را ثابت کرده‌اند و من فکر می‌کنم استقلال آنقدر نیروی کارآمد دارد که نیازی به مدیرعامل پرسپولیسی نیست.
او همچنین گفته است: من 9 سال برای استقلال زحمت کشیدم و به باشگاه استقلال رفتم تا بگویم اگر پول به باشگاه آمده مطالبات فصل گذشته ما را بدهید اما این آقا من را نپذیرفت. سوال من این است که من بعد از این همه سال بازی کردن در استقلال وقتی نمی‌توانم با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم، چه کسی می‌تواند؟! از این عجیب‌تر ایشان حتی من را نمی‌شناخت. من می‌گویم آقای افتخاری به خاطر سن بالایش بهتر است از باشگاه استقلال برود چراکه مدیرعاملی برایش ضرر دارد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان