تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
علی شکوری راد:

ورود به بحث های قالیباف در شان روحانی نیست

هواداران آقای روحانی از مناظره امشب راضی بودند، به اندازه لازم توضیحات داده شد و کسانی که پای مناظره نشستند تا از بحث ها برای تصمیم گیری در مورد رای خود استفاده کنند اطلاعات خوبی به دست آوردند.
رویداد۲۴-علی شکوری راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: هواداران آقای روحانی از مناظره امشب راضی بودند، به اندازه لازم توضیحات داده شد و کسانی که پای مناظره نشستند تا از بحث ها برای تصمیم گیری در مورد رای خود استفاده کنند اطلاعات خوبی به دست آوردند.

وی در گفت وگو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- اظهار کرد: قالیباف مناظره امروز را غیر اخلاقی شروع کرد، البته این نوع رفتارهای غیر اخلاقی ممکن است در کوتاه مدت عده ای را دچار دغدغه کند ولی در دراز مدت حتما به ضرر او خواهد بود و چون اکنون فرصت کافی تا انتخابات باقی مانده اثرات سوء این نوع رفتار به او باز خواهد گشت.
این فعال سیاسی  افزود: انتظار نمی رود آقای روحانی و آقای جهانگیری در نقطه مقابل چنین رفتارهایی از خود نشان دهند اگرچه آنها حرف های زیادی در مورد قالیباف دارند تا او را به چالش بکشند اما آنها ترجیح دادند اینگونه رفتار نکنند مگر اینکه قالیباف مرزهای بیشتری را زیر پا بگذارد  تا آنها مجبور به پاسخ دهی به او شوند ولی باید بگویم که در شان رئیس جمهور نیست که وارد اینگونه بحث ها شود.
شکوری راد با تاکید بر اینکه بازنده این مناظره قالیباف بود، عنوان کرد: آقای روحانی نسبت به مناظره قبل بهتر و مسلط تر ظاهر شد و به موقع مطالب را ارائه داد البته آقای رئیسی همچنان در حاشیه قرار دارد و از این نظر شاید بتوان گفت به نفع او است که نگذاشت نتیجه این مناظره بر علیه او باشد اما او در مقابل آقای روحانی چیزی برای عرضه کردن ندارد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان