تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

"آقای وزیر کشور سری به خیابان‌ها بزنید"

یکی از شهروندان تهرانی طی نامه‌ای که به رویداد۲۴ ارسال کرده از فضای بدی که برای طرفداران و ستادهای انتخاباتی حسن روحانی به‌خصوص در جنوب شهر ایجاد شده، گلایه کرده و از وزیر کشور درخواست کرد که سری به خیابان‌ها بزند.
رویداد۲۴- یکی از شهروندان تهرانی طی نامه‌ای که به رویداد۲۴ ارسال کرده از فضای بدی که برای طرفداران و ستادهای انتخاباتی حسن روحانی به‌خصوص در جنوب شهر ایجاد شده، گلایه کرده و از وزیر کشور درخواست کرد که سری به خیابان‌ها بزند.

به گزارش رویداد۲۴، نامه ‌این شهروند به شرح زیر است: 

جناب آقای وزیر کشور سری به خیابان‌ها بزنید
بیش از دو هفته از  شروع تبلیغات ریاست‌جمهوری می‌گذرد. شور و بینش سیاسی  انتخاباتی در مردم در حال افزایش است ،اما فضای شهر تهران و شهرستان‌ها به شدت امنیتی است چرا ؟

آیا تبلیغات برای کاندیدای ریاست‌جمهوری تأیید شده توسط شورای نگهبان (نظام) عمل خلاف قانون شده است؟ 

آیا تبلیغات برای انتخاب مجدد ریاست‌جمهور محبوب جناب آقای دکتر حسن روحانی  اقدامی خلاف امنیت ملی است ؟

آیا با انصراف یک نفر، در حمایت از یک نفر دیگر من بعد از این فقط یک راه وجود دارد؟

متأسفانه برخوردهای صورت گرفته با هواداران ستاد دکتر حسن روحانی به ویژه در مناطق جنوبی شهر اصلاً مناسب نیست (خ جمهوری به پایین)، و بر خود لازم دیدم تا به عنوان یک شهروند  و یکی از هواداران دکتر حسن روحانی تنها بخشی از آنچه دیده‌ام بیان کنم و بدانید که شدت برخوردها بیش از این بوده است :

روز دوشنبه مورخ 25/2/96 تقاطع خیابان آذربایجان و رودکی (چهارراه سلسبیل) ساعت 22:15
در حدود 16 نفر از اعضای ستاد دکتر روحانی در حال فعالیت می‌دانی و صحبت کردن با مردم بودند که تعداد زیادی از افراد لباس شخصی با محاصره جمع حاضر و با عنوان کردن اینکه پلاک خودروهایتان  را می‌کنیم و همه‌تان را بازداشت می‌کنیم. گفتند باید محل مذکور را ترک کنید. اعضای ستاد هم با توجه به دستورالعمل صادره به جهت حفظ آرامش علی‌رغم  اصرار مردم محلی جهت حضور و مقاومت  محل را ترک کرده و قرار بر این شد تا در نزدیک‌ترین محل ممکن استقرار یابند که پس از حرکت خودروها تعداد زیادی لباس شخصی  ضمن تعقیب خودروها فریاد می‌زدند، شما فقط در شمال شهر تبلیغ کنید و ...

روز سه‌شنبه  مورخ 26/2/96 نازی‌آباد خ مشهدی روبروی شهرک پلیس ساعت 19:40
دو نیرو که لباس نظامی مشکی (سوار بر موتور خاص) بر تن داشتند، ضمن توقف در نقطه مذکور با فحاشی به رئیس‌جمهور  و فریاد بر سر هواداران  و تهدید به بازداشت کردن آن‌ها، عنوان کردند که حق ندارید عکس آقای روحانی را در دست  داشته باشید و...

در هر نقطه‌ای از مناطق جنوبی شهر تهران که هواداران روحانی حضور یابند چه یک نفر باشند و چه بیش از یک نفر، فوراً توسط نیروهای خاص  مورد هجمه و تهدید قرار می‌گیرند. گویا قرار است صدای روحانی علی‌رغم پایگاه مردمی ایشان در این مناطق شنیده نشود . حال امیدوارم سری به خیابان‌ها بزنید تا حداقل مظلومیت اعضای ستادهای دکتر روحانی در جنوب شهر و آنچه بر این ستادها  رفته را مشاهده کنید. و با تدبیر و درایت کاری انجام دهید تا در آخرین ساعات تبلیغات و روز رأی‌گیری فضای آرام و با نشاط در انتخابات حاکم باشد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان