تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

تندروها دستاورد ملی را هم سانسور کردند

امروز 27 اردیبهشت یکی دیگر از نمودهای شکسته شدن دیوار تحریم‌ها به‌واسطه ورود چهار فروند هواپیمای ATR برای ایرانیان و جهانیان آشکار شد اما دلواپس‌ها این بار با جهت‌گیری در فضای انتخاباتی همچنان در جهت خلاف منافع ملی گام برمی‌دارند.
رویداد۲۴- امروز 27 اردیبهشت یکی دیگر از نمودهای شکسته شدن  دیوار تحریم‌ها به‌واسطه ورود چهار فروند هواپیمای ATR برای ایرانیان و جهانیان آشکار شد اما دلواپس‌ها این بار با جهت‌گیری در فضای انتخاباتی همچنان در جهت خلاف منافع ملی گام برمی‌دارند.

به گزارش رویداد۲۴، طبق گفته اصغر فخریه کاشان، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی امروز چهار فروند از این هواپیما تحویل ایران ایر شد و 16 فروند باقی مانده نیز در دو سال آینده به ناوگان ایران‌ایر اضافه خواهد شد.

تندروها دستاورد ملی را هم سانسور کردند

تندروها دستاورد ملی را هم سانسور کردند

درحالی‌که این خبر از روز گذشته از سوی خبرگزاری‌هایی مانند رویترز به‌دقت پوشش داده می‌شد و رسانه‌های داخلی نیز سعی در انتشار اخبار مربوط به این اتفاق خوب برای کشور را داشتند، برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها که این روزها علاوه بر حمایت غیرقانونی از نامزدهای اصولگرا حتی بیت‌المال را هم صرف جناح‌بندی‌های سیاسی خود کرده‌اند، به‌هیچ‌وجه این دستاورد ملی را بازتاب ندادند.

خبرگزاری‌های مانند فارس، تسنیم، دانشجو و سایر سایت‌ها و خبرگزاری‌های مخالف دولت که طی چند هفته اخیر به پایگاه تبلیغات ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده‌اند، برای آنکه دستاوردهای بزرگ دولت روحانی اطلاع‌رسانی نشود، از پوشش خبری یک دستاورد ملی اجتناب کردند. 

این خبرگزاری‌ها در حالی از ابراهیم رئیسی حمایت کرده و به‌طور تمام قد اخبار سفرها و سخنرانی‌های وی را پوشش می‌دهند و از هیچ کاری برای تخریب حسن روحانی دریغ نمی‌کنند که بر اساس قانون با توجه به اینکه بودجه‌شان از بیت‌المال تأمین می‌شود، نباید از هیچ یک از نامزدها حمایت کنند. 

شاهد این مدعا آنکه امروز اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی جدول تجمیعی تخلفات رسانه‌های مشمول ماده 68 قانون انتخابات (رسانه‌های دولتی و بهره‌مند از بخش عمومی) را منتشر کرد و بر اساس آن خبرگزاری فارس 251 مورد، تسنیم 245 مورد و خبرگزاری دانشجو 183 مورد تخلف داشته‌اند.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان