تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

وزیر دادگستری:رای مردم به معنای تایید و تداوم ثبات موجود است

وزیر دادگستری در پی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، پیام تبریک صادر کرد.
رویداد۲۴ حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در پیامی ویدیویی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تبریک عرض می‌کنم حضور حماسی و شکوهمند مردم عزیزمان را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری. به جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست جمهور محترم که مورد اعتما قاطبه ملت ایران قرار گرفت تبریک عرض می کنم این دستاورد و این انتخاب را.

امیدوارم که ملت عزیز ما با این انتخاب‌شان که یعنی تایید و تداوم ثبات موجود، حفظ اقتدار به دست آمده و ادامه روند توسعه و پیشرفت، به خصوص در حوزه اقتصادی، تولید و اشتغال و مبارزه با فساد و همچنین تداوم اقتدار ملت عزیز ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی، بتوانیم با همکاری همه قوا و تلاش بیشتر دولتمردان، عزم و پایداری، جسارت بیشتر و سرعت در فعالیت ها، این اهداف بلند را محقق کنیم و ان شاء الله جناب آقای رئیس جمهور بتوانند به وعده هایی که به ملت شریف دادند به خوبی وفا کنند و آرمان های بلند ملت عزیزمان را در راستای دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی و تامین امنیت و منافع ملی به خوبی محقق کنند.

برای همه شما آرزوی سعادت و موفقیت و سلامت دارم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان