تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

وزارت خارجه: آمريكا انزوا خواهد شد

جامعه جهانی دولت آمريكا را به اجرای دقيق و كامل تعهدات بين المللی آن كشور وادار نمايد.
رویداد۲۴-جامعه جهانی دولت آمريكا را به اجرای دقيق و كامل تعهدات بين المللی آن كشور وادار نمايد.سخنگوی وزارت امور خارجه: خروج ایالات متحده آمریکا از توافقنامه پاریس نشانگر عدم مسئولیت پذیری دولت این کشور در قبال جامعه جهانی و سبب انزوای روزافزون آنها خواهد شد.

آسیبهای اقتصادی و اجتماعی بسیار گسترده علاوه بر خشکسالی، طوفان های گرد و غبار، ظهور بیماری های نوپدید، جابجائی جمعیتی و مهاجرت می باشد. 
 
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: عدم پایبندی به تعهدات توافقنامه پاريس از سوی دولتی که دومين توليدكننده گازهای گلخانه ای و از آلوده كننده ترين كشورهاي جهان است، غیر قابل قبول بوده و تقبیح می شود. جامعه جهانی می بايست دولت جديد آمريكا را به اجرای دقيق و كامل تعهدات بين المللی آن كشور وادار نمايد. خدشه وارد نشدن به توافق های جهانی مانند موافقتنامه پاریس که به نوبه خود مظهر جهانی همکاری مشترک و تقویت چندجانبه گرائی شده، لازم و ضروری است و جامعه جهانی بایستی مجدانه مانع تضعیف آن شود. 
 
قاسمی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد جمهوری اسلامی ايران خروج غیرمسئولانه دولت آمریکا به عنوان يكی از بزرگترين کشورهاي انتشار دهنده گازهای گلخانه ای در جهان، رافع مسئولیت تاریخی این کشور در قبال تغییرات اقلیمی ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای نخواهد بود.
برچسب ها: بهرام ، قاسمی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان