تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

عمار حکیم: از تنش در روابط کشورهای حوزه خلیج فارس نگران هستیم

رئیس ائتلاف ملی عراق امروز (سه شنبه) نگرانی خود را نسبت به تنش در روابط میان کشورهای منطقه حوزه خلیج فارس ابراز کرد و گفت که این منطقه تحمل چنین تنشی را ندارد.
رویداد۲۴-رئیس ائتلاف ملی عراق امروز (سه شنبه) نگرانی خود را نسبت به تنش در روابط میان کشورهای منطقه حوزه خلیج فارس ابراز کرد و گفت که این منطقه تحمل چنین تنشی را ندارد.

به نقل از سومریه نیوز، عمار حکیم، رئیس ائتلاف ملی عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: با توجه بسیار، تحولات اخیر در منطقه حوزه خلیج فارس و تنش در روابط میان برادران در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را دنبال می‌کنیم که این تحولات به نفع امنیت و ثبات منطقه نیست.

وی افزود: ما نگرانی خود را در قبال این تحولات در حالی ابراز می‌داریم که وارد نبرد سختی علیه تررویسم شده‌ایم و منطقه تحمل چنین تنشی را ندارد.

عمار حکیم با بیان این که این تنش تلاش‌های مشترک برای مبارزه با تروریسم را ناکام می‌گذارد، مجدداً از کشورهای منطقه خواست تا بر سر میز مذاکره بنشینند تا دغدغه‌های خود را مطرح ساخته و به ساختاری توافقی برای حل اختلافات میان برادران و دوستان دست یابند.

از سوی دیگر، عمار حکیم در دیدار با برت مک‌گورک، فرستاده رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش تاکید کرد که مخالف تاخیر در انتخابات عراق و تخلف در زمان‌های تعیین شده در قانون اساسی است.

وی بر تلاش عراق برای تصویب قانون انتخابات و انتخاب کمیساریای جدید تاکید کرد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان