تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

خطیب نمازجمعه تهران: الله‌اکبرهای تکفیری‌ها همان تکبیرهایی‌ست که قاتلان امام حسین می‌گفتند

در حرم مطهر امام خمینی(ره) خیلی زود بساط تروریست‌های فریب خورده و بدبختِ دنیا و آخرت، برچیده شد و در مجلس هم نیروهای حفاظتی و امنیتی و سپاه چند ساعت با آن‌ها درگیر بودند که نتیجه اش پیوستن تعدادی از عزیزان ما به لقاءالله و کشته شدن همه تروریست‌ها بود.
رویداد۲۴-در حرم مطهر امام خمینی(ره) خیلی زود بساط تروریست‌های فریب خورده و بدبختِ دنیا و آخرت، برچیده شد و در مجلس هم نیروهای حفاظتی و امنیتی و سپاه چند ساعت با آن‌ها درگیر بودند که نتیجه اش پیوستن تعدادی از عزیزان ما به لقاءالله و کشته شدن همه تروریست‌ها بود.امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکایی‌ها از آغاز جز شر برای بشریت چیزی نداشتند، آن‌ها غده سرطانی اسرائیل را کاشتند و تروریسم دولتی را دامن زدند.

آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به اتفاق روز چهارشنبه و اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی گفت: در حرم مطهر امام خمینی(ره) خیلی زود بساط تروریست‌های فریب خورده و بدبختِ دنیا و آخرت، برچیده شد و در مجلس هم نیروهای حفاظتی و امنیتی و سپاه چند ساعت با آن‌ها درگیر بودند که نتیجه اش پیوستن تعدادی از عزیزان ما به لقاءالله و کشته شدن همه تروریست‌ها بود.

وی با بیان اینکه اتفاقی که تروریست‌ها در روز ۱۷ مرداد پیش آوردند، نشان دهنده مظلومیت ملت ایران و تزریق بیداری و هوشیاری برای ما بود، عنوان کرد: شهادت برای ما کرامت دارد چراکه ارث اولیاء است و مردم ما با این خون‌ها اُنس دارند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از آغاز حکومت‌شان جز شر برای بشریت چیزی نداشتند، گفت: آن‌ها غده سرطانی اسرائیل را کاشتند و تروریسم دولتی را دامن زدند.

داعشی‌ها که با نام الله اکبر و شعارهای اسلامی می‌آیند، عصاره همه شرارت‌ها و بی هویتی‌ها هستند، گفت: این تکبیر‌ها در روز عاشورا برای به شهادت رساندن امام حسین (ع) نیز شنیده می‌شد.
برچسب ها: نماز ، جمعه ، تهران ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان